Пошук

Оперативна нарада з начальниками відділів апарату міської ради

Дата: 03.04.2017 11:48
Кількість переглядів: 550

03 квітня відбулась оперативна нарада з начальниками відділів апарату міської ради під головуванням міського голови Н.М. Дзюби. 

Начальники відділів апарату міської ради доповіли про стан виконання доручень міського голови та про вивченний досвід об'єднаних територіальних громад (Волинська область). 

За період роботи з 01.03.2017 по 31.03.2017 року відділом реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Яготинської міської ради було надано 545 адміністративних послуг, з них безоплатно 112. 
ЗА НАПРЯМАМИ: 
1. Реєстрація речових прав на нерухоме майно: 
- надано 274 адміністративних послуг 
- з них 16 безоплатно. 
2. Реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб підприємців: 
- надано 54 адміністративну послугу 
- з них 34 безоплатно. 
3. Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб: 
- надано 217 адміністративних послуг 
- з них 62 безоплатно. 

За результатами оперативної наради міським головою були надані відповідні доручення працівникам міської ради.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора