Послуга
- документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених Законом;
- копія довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки - у разі внесення змін, пов’язаних із зміною реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- копія першої сторінки паспорта та сторінки з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта - у разі внесення змін, пов’язаних із зміною серії та номера паспорта, - для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта.
Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.
У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
Державна реєстрація змін ПІП та місцезнаходження фізичної особи-підприємця протягом 6 годин - у подвійному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію (додатково до адміністративного збору).
Безкоштовно надається послуга щодо державної реєстрації змін видів економічної діяльності; додаткової інформації про зв’язок з фізичною особою.
Закон України від 21.05.1997 № 280/97 “Про місцеве самоврядування в Україні” (стаття 38, частина 1, пункту “б”, підпункт 7-8).
Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1133 “Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у скорочені строки”.
Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за № 1500/29630.
«Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», затверджений наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за № 200/28330.
«Порядок функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», затверджений наказом Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за № 427/28557.
У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням.
У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
2. Виписка сформована за результатом проведення реєстраційної дії.
3. Повідомлення про зупинення розгляду документів.
4. Повідомлення про відмову у державній реєстрації.
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій.
Повідомлення про зупинення розгляду документів розміщуються на порталі електронних сервісів у день зупинення та надсилаються заявнику на адресу його електронної пошти.
Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови та рішення суб’єкта державної реєстрації про відмову у державній реєстрації розміщуються на порталі електронних сервісів у день відмови у державній реєстрації.
07700, м. Яготин Київської області, вул. Каштанова Алея, 1, прим. 3.
Прийомні дні:
Середа: з 9.00 до 18.00 (з 13.00 до 13.45 перерва на відпочинок)
П’ятниця: з 9.00 до 13.00
Телефон: (04575) 5-65-11
E-mail: yagotinvr@ukr.net
Кому надається: фізична особа