A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Яготинська міська рада
Київська область, Яготинський район

Послуга

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІНИ СКЛАДУ КОМІСІЇ З ПРИПИНЕННЯ (КОМІСІЇ З РЕОРГАНІЗАЦІЇ, ЛІКВІДАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ), ГОЛОВИ КОМІСІЇ АБО ЛІКВІДАТОРА

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ 

- примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідного державного органу, про зміни у складі комісії з припинення, реорганізації, про зміну голови ліквідаційної комісії або ліквідатора;

- примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника засновника (учасника) юридичної особи – у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

ФОРМИ ДОКУМЕНТІВ (ДЛЯ ПОПЕРЕДНЬОГО ЗАПОВНЕННЯ)

Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідного державного органу, про зміни у складі комісії з припинення, реорганізації, про зміну голови ліквідаційної комісії або ліквідатора.

ЗАКОНОДАВЧІ АКТИ УКРАЇНИ, ЩО ПЕРЕДБАЧАЮТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГИ

Цивільний кодекс України (глава 7-11)

Господарський кодекс України (глава 6-12)

Закон України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань".

Закон України від 01.01.2016 № 280/97 “Про місцеве самоврядування в Україні” (стаття 38, частина 1, пункту “б”, підпункт 7-8).

Розпорядження Кабінету міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг"

«Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», затверджений наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за № 200/28330.

«Порядок функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», затверджений наказом Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за № 427/28557.

"Вимоги до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки", затверджені наказом Міністерства юстиції України від 05.03.2012 № 368/5 зареєстровані в Міністерстві юстиції України 05.03.2012 за № 367/20680.

ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ

Документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій формі або в електронній формі через Кабінет електронних сервісів kap.minjust.gov.ua

У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

РЕЗУЛЬТАТ ПОСЛУГИ

1. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганії, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора.

2. Повідомлення про зупинення розгляду документів.

3. Повідомлення про відмову у державній реєстрації.

Повідомлення про зупинення розгляду документів  розміщуються на порталі електронних сервісів у день зупинення та надсилаються заявнику на адресу його електронної пошти.

Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови та рішення суб’єкта державної реєстрації про відмову у державній реєстрації розміщуються на порталі електронних сервісів у день відмови у державній реєстрації.

МІСЦЕ НАДАННЯ ПОСЛУГИ

Відділ реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Яготинської міської ради 
07700, м. Яготин Київської області, вул. Каштанова Алея, 1, прим. 3. 

Прийомні дні: 
Середа: з 9.00 до 18.00 (з 13.00 до 13.45 перерва на відпочинок) 
П’ятниця: з 9.00 до 13.00 

Телефон: (04575) 5-65-11 
E-mail: yagotinvr@ukr.net 

Кому надається: юридична особа

Вартість послуги: безкоштовно

Термін надання послуги: протягом 24 годин, без урахування вихідних та святкових днів.

 

 

miskrada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень