A A A K K K
для людей із порушенням зору
Яготинська міська рада
Київська область, Бориспільський район

Послуга

СКАСУВАННЯ ЗАПИСУ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО
 
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ
 
- Документ, що посвідчує особу заявника. 
- Документ, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи. 
- Документ про внесення плати за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за бажанням заявника). 
- Рішення суду, що набрало законної сили, про скасування рішення державного реєстратора про внесення змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
 
РОЗМІР ТА ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ПЛАТИ ЗА АДМІНІСТРАТИВНУ ПОСЛУГУ
 
Плата за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за бажанням заявника), яка визначається у відповідному розрахунку від мінімального прожиткового мінімуму у місячному розмірі, встановленої на 1 січня календарного року, в якому така інформація отримується, та округлюється до гривні: 0,025 мінімальної заробітної плати (40,00 грн.) 

Реквізити рахунку: 
Отримувач: Ягот. УК/Яготин р-н/ 
Код отримувача: 22012700 
Банк отримувача: ГУ ДКСУ в Київській області 
МФО: 821018 
Номер рахунку: 31315300741666 
ЄДРПОУ: 37341116 
Найменування плати: Плата за надання відомостей з Державного реєстру речових прав з використанням відомчої ознаки «33», 22012700
 
ЗАКОНОДАВЧІ АКТИ УКРАЇНИ, ЩО ПЕРЕДБАЧАЮТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГИ
 
 
ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ
 
Документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі rp.irc.gov.ua 
У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням. 
У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
 
РЕЗУЛЬТАТИ ПОСЛУГИ
 
Видача інформаційної довідки 
Послуга надається Відділом реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Яготинської міської ради
 
МІСЦЕ НАДАННЯ ПОСЛУГИ
 
Відділ реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Яготинської міської ради 
07700, м. Яготин Київської області, вул. Каштанова Алея, 1, прим. 3. 

Прийомні дні: 
Середа: з 9.00 до 18.00 (з 13.00 до 13.45 перерва на відпочинок) 
П’ятниця: з 9.00 до 13.00 

Телефон: (04575) 5-65-11 
E-mail: [email protected] 

Кому надається: юридична особа, фізична особа

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень