A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Яготинська міська рада
Київська область, Яготинський район

Послуга

ВИДАЧА ДОВІДКИ ПРО ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ДІТЯМ, ЯКІ НЕ ДОСЯГЛИ 16 РОКІВ ТА ГРОМАДЯНАМ, ЯКІ МАЮТЬ ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИМ У ФОРМІ КАРТКИ (ФОРМА 16)
 
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ
 
Для зняття з реєстрації місця проживання особа або її представник подає заяву за формою згідно з додатком 11 до Правил реєстрації місця проживання.
 
У визначених законодавством випадках, зняття з реєстрації місця проживання здійснюється на підставі:
- рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;
- свідоцтва про смерть.
 
Інших документів, які свідчать про припинення:
 
- підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства;
- підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту);
- підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), відчуження житла та інших визначених законодавством документів).
 
Зняття з реєстрації місця проживання у зв’язку з припиненням підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту та припинення підстав на право користування житловим приміщенням здійснюється за клопотанням уповноваженої особи закладу / установи або за заявою власника / наймача житла або їх представників.
 
Зняття з реєстрації місця проживання дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку чи піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки і піклування.
 
Разом із заявою особа подає:
 
- документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання. Якщо дитина не досягла 14-річного віку, подається свідоцтво про народження;
- квитанцію про сплату адміністративного збору;
- військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).
 
У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
 
- документ, що посвідчує особу представника;
- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).
 
Зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.
 
У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).
 
ЗАКОНОДАВЧІ АКТИ УКРАЇНИ, ЩО ПЕРЕДБАЧАЮТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГИ
 

Закон України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні"

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру"

Постанова Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України»

 
ПЕРЕЛІК ПІДСТАВ ВІДМОВИ У НАДАННІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
 
- особа не подала документів або інформації, необхідних для зняття з реєстрації місця проживання;
- подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація;
- для зняття з реєстрації місця проживання звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.
 
Рішення про відмову у знятті з реєстрації місця проживання приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві про зняття з реєстрації місця проживання підстав відмови. Заява повертається особі або її представнику.
 
ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ
 
Заява фізичної особи /законного представника/ представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку.
 
РЕЗУЛЬТАТ ПОСЛУГИ
 
Отримання довідки про зняття з реєстрації місця проживання за формою наведеною у додатку 16 до Правил реєстрації місця проживання.
 
Довідка про зняття з реєстрації місця проживання видається дітям до 14 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки.
 
МІСЦЕ НАДАННЯ ПОСЛУГИ
 
Відділ реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Яготинської міської ради 
07700, м. Яготин Київської області, вул. Каштанова Алея, 1, прим. 3. 

Прийомні дні: 
Середа: з 9.00 до 18.00 (з 13.00 до 13.45 перерва на відпочинок) 
П’ятниця: з 9.00 до 13.00 

Телефон: (04575) 5-65-11 
E-mail: yagotinvr@ukr.net 

Кому надається: фізична особа
 
Вартість послуги: безоплатно
 
Термін надання послуги: здійснюється в день звернення особи
 
miskrada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень