A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Яготинська міська рада
Київська область, Яготинський район

Звіт міського голови 2016 року

ШАНОВНІ ЯГОТИНЦІ!

25 жовтня 2015 року відбулися вибори до місцевих рад. Вдруге поспіль громада міста висловила мені довіру очолювати її та представляти інтереси. Відповідно до чинного законодавства дозвольте відзвітувати про свою роботу за період з листопада 2015 року по листопад 2016 року.

Хочу зазначити, що це не персональний звіт однієї людини – міського голови. Це щоденна, систематична, кропітка робота тисяч яготинців, які кожного дня працюють над розбудовою нашого міста.

Нині наша країна та ми всі переживаємо нелегкі часи. Часи боротьби та гартування нової якості держави, нової якості народу, нової якості стосунків між державою та людьми. Зміни торкнулися усіх сфер суспільного життя.

Пройдений рік був важким і вкрай непростим для кожного жителя міста та України в цілому. Однак життя продовжується і основні завдання, які стоять перед міською владою намагалися виконувати. Робота міської ради, виконавчого комітету протягом звітного року, як і всіх попередніх років, спрямовувалась на вирішення таких основних напрямів: виконання міського бюджету, забезпечення роботи галузей житлово-комунального господарства у сфері надання якісних послуг населенню міста; покращення благоустрою міста (будівництво та ремонт доріг, освітлення вулиць тощо).

Я, як міський голова, будувала свою роботу так, щоб усі ми: і депутати, і керівники різних рівнів, і жителі міста – були активними учасниками у процесах розвитку нашого міста.

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЯГОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Яготинська міська рада VІІ скликання працює у складі 26 депутатів.

Згідно Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» всі депутати, крім секретаря міської ради, є членами постійних депутатських комісій ради, засідання яких, скликаються в міру необхідності для вивчення, попереднього розгляду та підготовки питань, які надалі, з рекомендації комісій виносяться на розгляд сесій ради.

При Яготинській міській раді сьомого скликання працює 5 постійних депутатських комісій, а саме:

За звітний період роботи проведено 13 сесій міської ради, на яких прийнято 627 життєво важливих рішень. Значна частина з них відображає ваші, шановні яготинці, проблеми і побажання, висловлені вами особисто, а також, депутатами - у письмових депутатських запитах, яких надійшло до міської ради - 16, письмових зверненнях – 18 та 12-ти письмових пропозиціях.

Питання які розглядалися на сесіях міської ради спрямовані на покращення усіх сфер життєдіяльності міста та його мешканців. Це питання наповнення бюджету, земельних відносин, житлово-комунального господарства, затвердження програм, зокрема:

- та інші.

Питання виконання заходів, внесених до Програм, знаходиться на постійному контролі депутатів та виконавчого комітету міської ради.

На виконання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», враховуючи результати громадського обговорення, яке проводилося в період з 27.11.2015 по 27.01.2016, Яготинська міська рада змінила назви 6 вулиць та 5 провулків міста.

І окреме питання, важливе і болюче для кожного яготинця, питання, яким постійно переймаються депутати, яке неодноразово розглядалось на сесіях як попереднього, шостого, так і нинішнього скликання - це питання функціонування у місті Пункту тимчасового розміщення біженців. Адже на думку кожного депутата Яготинської міської ради, як і всієї громади міста, приміщення, яке добудовувалось для біженців з іноземних держав, має бути передане для першочергового забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб або для подальшого пристосування для потреб учасників антитерористичної операції.

17.03.2016 року рішенням № 209-05-VІІ Яготинська міська рада звернулася до голів депутатських фракцій та груп у Верховній Раді України з проханням невідкладно ініціювати на засіданні сесії Верховною ради України розгляд питання передачі Пункту тимчасового розміщення біженців в м. Яготині сім’ям громадян України, в тому числі військовослужбовцям, які вимушені залишати місця постійного проживання в Автономній республіці Крим та східних регіонах України.

21.04.2016 року рішенням № 284-07-VІI Яготинська міська рада звернулася до Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України та Міністерства оборони України з клопотанням щодо можливості ініціювання вказаними міністерствами питання щодо передачі пункту тимчасового розміщення біженців в м. Яготині до сфери управління Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України та Міністерства оборони України для потреб вказаних категорій громадян України та військовослужбовців.

10 листопада 2016 року рішенням № 622-13-VІІ депутати міської ради звернулися:

- до Верховної ради України щодо підтримки проекту Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо першочергового забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб», реєстраційний номер 4290 від 23.03.2016 року (далі – законопроект 4290) внесений суб’єктом права законодавчої ініціативи – Народним депутатом України Левченком Юрієм Володимировичем;
- до Народного депутата України Міщенка Сергія Григоровича з клопотанням щодо підтримки на пленарному засіданні Верховної Ради України даного проекту Закону;
- до Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб;
- до Київської обласної ради з клопотанням розглянути можливість ініціювати перед Кабінетом міністрів України питання щодо передачі до спільної власності територіальних громад сіл, селищ та міст Київської області об’єкту державної власності - Пункту тимчасового розміщення біженців в м. Яготині, з метою його подальшого пристосування для потреб учасників антитерористичної операції;
- до Яготинської районної ради з пропозицією проведення позачергової сесії ради з метою підтримки законопроекту 4290 (що і було зроблено на сесії районної ради 22.11.2016).

Всі матеріали, починаючи з 2003 року, були узагальнені і викладені в спецвипуску міської газети «Яготин – місто моє» від 11 листопада 2016 року.

Виконання власних та делегованих державою повноважень здійснює виконавчий комітет Яготинської міської ради в кількості 19 членів виконкому. Члени виконкому – це працівники установ та організацій міста, представники різних політичних партій, громадських організацій, підприємці.

За період з листопада 2015 року по листопад 2016 року проведено 16 засідань виконавчого комітету Яготинської міської ради на яких прийнято 256 рішень. На засіданнях виконкому розглянуто 75 планових питань, заслухано звіти про роботу керівників комунальних підприємств міської ради. 454 заяви надійшло від громадян та прийнято 151 рішення за наслідками їх розгляду. Ще 30 рішень виконкому прийнято за результатами розгляду звернень підприємств, установ, організацій.

Прийнято 106 розпоряджень міського голови з питань основної та адміністративно-господарської діяльності ради, 264 з питань кадрової роботи.

СТРУКТУРА АПАРАТУ ЯГОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

В звітному періоді затверджено граничну чисельність апарату Яготинської міської ради у кількості 26 штатних одиниць, з них 20 штатних одиниць – посадові особи місцевого самоврядування.

Затверджено структуру апарату Яготинської міської ради. До її складу входять 5 відділів:

- відділ житлово-комунального господарства, торгівлі, транспорту та благоустрою;
- відділ фінансово-господарського забезпечення;
- відділ з питань юридичного забезпечення та земельних відносин;
- відділ організаційного забезпечення діяльності апарату міської ради;
- відділ реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Яготинської міської ради.

Оскільки перші чотири відділи міської ради працюють тривалий час, більш детально зупинюсь на роботі відділу реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Яготинської міської ради. Цей новостворений відділ в повному обсязі почав надавати послуги з травня цього року.

Завдання відділу – надання адміністративних послуг населенню міста, що включають в себе:
- реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб.

Інформація щодо переліку послуг, порядку їх одержання розміщена на офіційному сайті Яготинської міської ради та на інформаційних стендах у місці прийому суб’єктів звернень.

ЩОДО ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ

З метою своєчасного і достовірного оприлюднення рішення, прийняті в Яготинській міській раді, розміщувалися на офіційному сайті міської ради, міській газеті «Яготин – місто моє», діяльність міської ради з цього року висвітлюється також на сторінці у Facebook.

 

В цьому році оновлено офіційний сайт міської ради, додано нові розділи, ми наближаємо послуги для зручності громадян міста. Сьогодні, не приходячи в міську раду, ви можете знайти на сайті зразки заяв з переліком необхідних документів для звернень до міської ради з того чи іншого питання.

Також зазначу, що з лютого 2016 року рішення міської ради приймаються відкритим поіменним голосуванням.

На сьогоднішній день встановлено спеціалізоване обладнання - система «РАДА ГОЛОС» через яку і здійснюється поіменне голосування, результати якого оприлюднюються на офіційному сайті міської ради у день голосування.

З 2013 року в інформаційному просторі Яготина з’явилася наша міська газета – «Яготин – місто моє».

Протягом трьох років змінювався склад редакції газети та її оформлення. Завдання працівників - кожен номер наповнювати змістом та цікавою інформацією про місто, комунальні підприємства та жителів Яготина. Окрім цього, в газеті відповідно до різних свят чи обговорень, випускаються тематичні сторінки чи спецвипуски:
- із зали засідань;
- актуальне інтерв’ю;
- топ-тема;
- варто знати;
- роки і долі;
- молодіжна сторінка – 5-й поверх;
- пункт тимчасового розміщення біженців.

Шановні яготинці! Якщо ви бажаєте більше знати чим живе наше місто, які питання вирішує міська рада та її комунальні підприємства – ставайте читачами газети «Яготин – місто моє» та її активними дописувачами. Адже ця газета для вас та про вас. «Яготин – місто моє» повинна стати джерелом інформації про життя міста для кожної яготинської родини.

ЩОДО ЗВЕРНЕНЬ ДО МІСЬКОЇ РАДИ

Впродовж звітного періоду до Яготинської міської ради надійшло 2899 усних та письмових звернень від громадян та організацій, у порівнянні з відповідним періодом минулого року 2713, що на 186 більше (на 6,4 %).

Від громадян надійшло письмових звернень – 1274.

Міським головою та його заступниками проведено 47 особистих прийомів громадян, на яких звернулося 323 особи з усним зверненням (за минулий звітний період – 248, що на 75 більше (23%), з них 37 колективних звернень.

Від організацій надійшло письмових звернень - 1274 (за минулий звітний період – 1173, що на 101 більше (8%).

Через органи влади (Київська ОДА, Київська облрада, Яготинська РДА, Яготинська райрада) надійшло всього - 317 звернень (за минулий звітний період – 342), що на 25 менше (8%), в тому числі звернення громадян через Урядову гарячу лінію – 12.

Найчастіше до міської ради звертаються громадяни з питань:
- земельних відносин (передача земельної ділянки у приватну власність або оренду, зміна цільового призначення земельної ділянки тощо);
- проведення ремонту покрівель, під’їздів у багатоповерхових будинках, мощення навколо будинків;
- підключення житлових будинків до централізованого водопостачання та водовідведення;
- проведення благоустрою та ремонту дорожнього покриття вулиць та провулків міста, їх грейдерування;
- облаштування прибудинкових територій;
- випилювання аварійних дерев;
- надання матеріальної допомоги;
- питання транспорту, торгівлі тощо.

Працівниками апарату міської ради на усні звернення громадян за період роботи з листопада 2015 року по листопад 2016 року видано 2552 різного роду довідок.

БЮДЖЕТ

Запорука успішного розвитку міста – наповнений бюджет. Тому основні зусилля були спрямовані на збільшення його обсягу. Незважаючи на непрості економічні умови, бюджет м. Яготина забезпечив приріст доходної частини.

2015 РІК

ДОХОДИ

Міський бюджет по доходах загального фонду за 2015 рік виконано на 108,9 відсотків. При запланованій сумі доходів 14 мільйонів 76 тисяч гривень до бюджету міста надійшло 15 мільйонів 335 тисячі гривень. Додаткове надходження 1 мільйон 259 тисяч гривень одержано за рахунок перевиконання плану доходів по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, єдиного податку, платі за землю, адміністративних зборів.

План доходів спеціального фонду виконано на 123,7 відсотки. При запланованому обсягу доходів 2 мільйони 52 тисячі гривень до бюджету міста надійшло 2 мільйони 539 тисяч гривень, чим забезпечено перевиконання доходної частини на 487 тисяч гривень – це сума коштів вартості земельних ділянок, що знаходяться під об’єктами нерухомого майна приватної власності.

ВИДАТКИ

Основна частина видатків 2015 року:
- фінансування робіт по благоустрою міста – 32 відсотки.
- ремонту та утриманню доріг вулиць міста – 28 відсотків;
- реконструкції водонапірної вежі по вул. Говорова – 10 відсотків;
- субвенції обласному та районному бюджету – 11 відсотків, в тому числі:
- субвенція районному бюджету на додаткове фінансування дошкільних навчальних закладів – 2 мільйони 108 тисяч гривень, з них 1 мільйон 717 тисяч на добудову транспортабельних котелень, будівництво яких було розпочате міською радою в 2014 році (початкове фінансування за рахунок міської ради - 415 тисяч гривень), оплата послуг теплопостачання дошкільних закладів – 364 тисячі, придбання новорічних подарунків – 27 тисяч гривень;
- субвенція обласному бюджету на співфінансування капітального ремонту вулиць Паркова, Островського, О.Пчілки – 308 тисяч гривень (20 % загальної вартості робіт).

Проведено капітальний ремонт покрівель будинків № 62 по вулиці Незалежності вартістю 156 тис. грн., № 18 по вулиці Незалежності – 197 тис. грн.; № 9 по вул. Робітничій – 102 тис. грн., № 245 по вул. Шевченка – 156 тис. грн., № 20 по вул. Садовій – 158 тис. грн.

2016 РІК

ДОХОДИ

За підсумками виконання плану надходжень доходів до міського бюджету станом на 01 листопада 2016 року загальний обсяг доходної частини міського бюджету становить 23 мільйони 475 тисяч гривень.

З них:
• доходи загального фонду – 21 мільйон 632 тисячі гривень, в тому числі субвенція з державного бюджету на будівництво каналізаційно-насосної станції по вул. Київська, 4-в в сумі 1 мільйон 285 тисяч гривень.

Додатково до плану одержано власних надходжень в обсязі 2 мільйони 988 тисяч гривень;

Додаткове надходження до загального фонду міського бюджету одержано за рахунок перевиконання плану доходів по:
- платі за землю;
- єдиному податку;
- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
- адміністративних зборах.

• доходи спеціального фонду – 1 мільйон 843 тисячі гривень.

Додатково до плану надійшло 865 тисяч гривень за рахунок коштів вартості земельних ділянок, що знаходяться під об’єктами нерухомого майна приватної власності.

У 2016 році основними джерелами доходної частини загального фонду бюджету є:

В порівнянні з відповідним періодом минулого року ріст обсягу власних доходів загального фонду бюджету міста складає 163,9%, або більше на 7 мільйонів 931 тисячу грн.

Щодо доходів спеціального фонду бюджету, то у 2016 році бюджет отримав 1 мільйон 844 тисячі гривень, основним джерелом доходів якого є кошти вартості земельних ділянок, що знаходяться під об’єктами нерухомого майна приватної власності.

Додатковим джерелом наповнення бюджету розвитку спеціального фонду були кошти, передані із загального фонду як профіцит (кошти доходів загального фонду, що передаються до спеціального фонду бюджету розвитку), в сумі 10 мільйонів 585 тисяч гривень. (Сума перевищення доходів над видатками загального фонду може передаватись на видатки спеціального фонду).

ВИДАТКИ

Видатки з бюджету міста проводились в межах кошторисних призначень відповідно до затвердженого плану асигнувань.

Пріоритетом видаткової частини міського бюджету є видатки на благоустрій міста, частина яких за структурою становить 40 відсотків.

З них:
- придбання комунальної техніки, капремонт центральної площі, придбання урн для сміття, лавочок, ремонт Алеї Слави, утримання комунальної техніки (запасні частини, пальне), вартість електроенергії вуличного освітлення, матеріали об’єктів благоустрою (пісок, гранвідсів, електроматеріали, озеленення квіткова продукція), огорожа кладовищ, витрати на утримання об’єктів благоустрою;
- ремонт доріг вулиць міста склали 20 відсотків.

Надпланові надходження доходів до міського бюджету за підсумками виконання плану за 10 місяців дали можливість ще додатково збільшити кошторис видатків на капітальний ремонт доріг вулиці Нєкрасова вартістю 1 мільйон 395 тисяч гривень, вулиці Полтавської – 417 тисяч гривень.

На поліпшення водопровідних мереж - 9 відсотків.

Проведено капітальний ремонт покрівель багатоквартирних житлових будинків № 2 по вулиці Робітничій вартістю 233 тис. грн., №4 по вулиці Кільцевій – 135 тис. грн.

Надано субвенцію районному бюджету в обсязі 293 тис. грн., в тому числі для:
- введення в експлуатацію транспортабельних котелень дошкільних навчальних закладів № 4 та № 5 – 37 тисяч гривень;
- придбання промислових електричних плит для ДНЗ № 3 та № 5 – 51 тисячу гривень;
- ремонту електрообладнання щитових та заміни вікон у ДНЗ № 3 та № 5 – 52 тисячі гривень;
- придбання новорічних подарунків для дітей дошкільних навчальних закладів – 50 тисяч гривень;
- ремонту асфальтового покриття території центральної районної лікарні – 43 тисячі гривень;
- ремонту східців дитячо-юнацької спортивної школи – 50 тисяч гривень;
- облаштування санітарно-гігієнічних кімнат районного будинку культури – 10 тисяч гривень.

Надано субвенцію обласному бюджету в сумі 108 тисяч гривень на співфінасування ремонту дороги вулиці Довженка (10% загальної вартості робіт).

З метою забезпечення умов для розвитку в м. Яготин масової фізичної культури та спорту, формування здорового способу життя, сприяння фізичному розвитку дітей і молоді в цьому році розпочато реконструкцію стадіону «Колос», вартість першої черги складає 1 мільйон п’ятсот тисяч гривень.

Передбачено видатки в сумі 335 тисяч гривень на капітальний ремонт основи багатофункціонального спортивного майданчика із синтетичним покриттям та тренажерним обладнанням. Вартість самого майданчика складає 1 мільйон гривень і буде встановлено за рахунок коштів обласного бюджету.

ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ

Яготинською міською радою продовжується робота спрямована на повне оформлення права користування земельними ділянками на території міста Яготин та відповідно своєчасну оплату за користування земельними ділянками комунальної власності територіальної громади.

На даний час Яготинською міською радою укладено 150 договорів оренди земельних ділянок на загальну площу 540 га, з яких:

Безпосередньо в 2016 році укладено договорів оренди землі на загальну площу 41 га, що в свою чергу збільшило надходження від оренди землі на суму 300 000 грн.

Сума грошових коштів, що надійшли до місцевого та державного бюджетів від власників нерухомого майна, які викупили земельні ділянки на яких таке майно розміщено, за вказаний період становить 1 405 237 грн.

На завершальній стадії підготовки до передачі в оренду знаходиться документація по оформленню права користування земельними ділянками на загальну площу 56,7557 га.

В судовому порядку Яготинською міською радою оспорюється право на продовження використання земельних ділянок загальною площею 242 га, що перебували в оренді ТОВ «Крокус» (землі колишньої Яготинської птахофабрики).

Крім того, метою розширення бази оподаткування, що має наслідком збільшення надходжень від плати за використання земельних ділянок комунальної власності Яготинською міською радою в 2016 році підготовлено документацію із землеустрою для проведення земельних торгів по 8 земельних ділянках.

Окрім стимулювання конкурентних відносин та прозорості в земельній сфері, проведення земельних торгів дає можливість встановити розмір орендної плати навіть більше, ніж визначено граничним рівнем Податкового кодексу України

На підставі Державних актів на право постійного користування в м. Яготині використовуються 62 земельні ділянки загальною площею 494,52 га, переважна більшість таких ділянок, а саме 51, використовується виключно державними та комунальними підприємствами установами та організаціями (школи, музеї, релігійні громади обслуговуючі організації, тощо).

Решта 11 суб’єктів, до державної та комунальної власності, не належать, але на підставі рішення Конституційного суду України продовжують використовувати земельні ділянки на праві постійного користування, сплачуючи при цьому земельний податок, який в рази (від 1 до 3 в залежності від ставки) менший розміру орендної плати. Це зокрема:

З метою збільшення податкових надходжень від використання вказаних земельних ділянок та неможливості, навіть в судовому порядку, переоформити вказані земельні ділянки на орендні правовідносини, Яготинською міською радою встановлено на 2017 рік ставки земельного податку на рівні 3 % від нормативно грошової оцінки землі для земель промисловості та земель комерційного використання.

При цьому, при встановлення ставок земельного податку на 2018 рік (таке рішення має бути прийнято до 15 липня 2017 року), розглядається можливість збільшення розміру податку до рівня 6 % для промислових підприємств та 12 % для земель комерційного використання.

Для прикладу, в Долинській міській раді, де працівники міської ради приймали участь в семінарі по обміну досвідом, розмір земельного податку встановлено на рівні 9 % від нормативно-грошової оцінки землі.

Відповідно «Програми розвитку земельних відносин на території Яготинської міської ради на 2016-2018 роки» проведено нову нормативно-грошову оцінку землі міста Яготин.

В рамках вказаної програми також передбачено розробку таких фундаментальних для розвитку містобудування та земельних відносин документів як:
- встановлення меж міста Яготин;
- проведення нормативно-грошової оцінки землі;
- виготовлення історико-архітектурного опорного плану міста Яготин;
- встановлення меж водоохоронних зон та прибережних смуг.

Виготовлення вказаних документів стимулюватиме залучення в місто інвестицій та забезпечить комплексний розвиток територій.

Загалом за період з листопада 2015 по листопад 2016 року міською радою прийнято 426 рішень із земельних питань, більше ніж 90 % яких стосуються оформлення права власності на земельні ділянки жителями міста, в тому числі передано у власність учасникам АТО в мікрорайоні садибної забудови «Північна» 22 земельні ділянки (загальна кількість наданих дозволів на розробку документації учасникам АТО та членам їх сімей становить – 101).

Варто зауважити, що найближчим перспективним завданням в галузі земельних відносин є розробка Детального плану мікрорайону садибної забудови «Південна» (мікрорайон Бачиївщина), реалізація якого на 100 % забезпечить потребу учасників АТО в одержанні земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва.

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

ЖИТЛОВИЙ ФОНД

Однією з важливих ділянок житлово-комунальної сфери є утримання житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста, який нараховує 78 багатоквартирних будинків (загальна площа 129 тис. 488 кв. м., проживає 5500 мешканців).

На виконання прийнятої міською радою Програми реформування житлово-комунального господарства міста Яготина на 2016-2020 роки продовжується робота щодо покращення стану житлового фонду та прибудинкових територій.

За період з 01.11.2015 по 25.11.2016 до підприємства надійшло 1241 заявок від власників квартир та квартиронаймачів. З них:
- з питань електропостачання - 333;
- з питань прочистки каналізаційних систем - 409;
- інші – 499.

Поточні роботи по ремонту житлового фонду
№п.п
Найменування робіт
Адреса
1.
Ремонт ліфтів
Незалежності 22, 130, Винниченка 19
2.
Проведено прочистку каналізаційних систем (всього 409 викликів)
Каштанова Алея 1, 2, 3, 7, Дарницька 41, Довженка 1а, 8, 12, Незалежності 16, 20, 22, 30, 32, 32а, 40, 50, 52, 58, 60, 62, 64, 82а, 94а, 130, 150, Садова 8, 12, 14, 20, Шевченка 233, 237, 243, 245, 247, 251, Винниченка 19, Ветеранів 2, 7, Вокзальна 2а, Київська 7, 87, Говорова 27, 29, Мічуріна 63, 69, 73, 75, Черняховського 5, Леонтовича 9, Кільцева 4, Робітнича 13
3.
Поточний ремонт внутрішньо-будинкової системи водопостачання
Довженка 1а, 10, 14, Каштанова Алея 2, 7, Київська 7, 87, Незалежності 20, 22, 32, 40, 50, 52, 58, 94а, 130, Шевченка 237, 239, 241, Мічуріна 73, Винниченка19, Вокзальна 2а, Леонтовича 3, Говорова 29
4.
Поточний ремонт системи відведення дощових вод
Винниченка 19, Незалежності 32а, 50, 130, Київська 7, Каштанова Алея 1, 3, Говорова 27
5.
Заміна та ремонт водяного колектора та водяного стояка
Довженка 1а, 10, Леонтовича 3, Незалежності 20, 50, 523, 82а, 94а, Мічуріна 73, 75, Садова 14, Каштанова Алея 1, 2, Винниченка 19, Говорова 27
6.
Прочистка водяного фільтра в будинках
Робітнича 9, Каштанова Алея 1, 2, 3, 7, Незалежності 50, 52, 58, Леонтовича 3, Винниченка 19, Київська 7, 87
7.
Прочистка ДВК
Незалежності 20, 22, 32а, 40, 58, 82а, 94а, Шевченка 245, 247, Київська 7, Довженка 1а
8.
Частковий ремонт внутрішньо-будинкових мереж електропостачання (333 виклики)
Довженка 1а, 8, 10, 12, 14, Мічуріна 69, 73, Київська 7, 87, Ветеранів 2, 4, 6, 7, Винниченка 19, Дарницька 41, Незалежності 16, 18, 20, 22, 30, 32, 32а, 40, 50, 52, 60, 82а, 89, 94а, 130, 150, Каштанова Алея 1, 2, 7, Кільцева 4, Шевченка 237, 241, 243, 245, 247, 249, 251, 255, Говорова 27, 29, Пирятинська 7, Черняховського 3, 5, Садова 12, Робітнича 9, 13, Леонтовича 1, 7, Вокзальна 2а
9.
Ремонт електрощитової
Мічуріна 69, Каштанова Алея 7, Незалежності 20, 22, 89, 94а, Говорова 27, Київська 7, Довженка 1а, Дарницька 41, Пирятинська 7, Леонтовича 7
10.
Ремонт ввідної труби теплопостачання
Незалежності 58, 20
11.
Поточний ремонт системи опалення
Київська 7, Незалежності 16, 18, 20, 58, 82а, 94а, Каштанова Алея 1, 3, 7, Київська 7, Ветеранів 2, 6, 7, Леонтовича 3, 5, 7, 9, Довженка 1а, 6, 8, 10, Робітнича 9, 13, 15, Шевченка 241, 243, 245, Говорова 27, Винниченка 19, Мічуріна 69
12.
Поточний ремонт покрівлі
Незалежності 30, 50, 82а, 94а, Ветеранів 2, 6, 7, Винниченка 19, Каштанова Алея 2, 7, Шевченка 52, 241, 243, Довженка 1а, 6, 10, 12, Черняховського 3,5, Леонтовича 7, Вокзальна 2а, Говорова 27, Садова 20
13.
Поточний ремонт під’їздів
Довженка 10(ІІ), Робітнича 13, Ветеранів 6(1, ІІ), Незалежності 20(ІУ), 58(ІІ), 94а(І), Пирятинська 7
14.
Ремонт вхідних дверей
Дарницька 41, Незалежності 20, 62, Говорова 27, Київська 7
15.
Скління вікон
Ветеранів 6, Каштанова Алея 1, 2, 7, Незалежності 18, 20, 58
16.
Ремонт турнікету
Незалежності 18, Каштанова Алея 1
17.
Ремонт лавочки
Незалежності 50, Каштанова Алея 1, Леонтовича 3
18.
Фарбування лавочок та урн
Незалежності16, 18, 20, 22, 32а, 50, 52, 58, 60, Каштанова Алея 1, 2, 3, Робітнича 9, 11, 13, Ветеранів 7
19.
Фарбування та ремонт сміттєвих баків
Незалежності 32а, 50, Шевченка 2

 

ОКРЕМІ ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ В ЯГОТИНСЬКІЙ ЖЕК
ПО ЖИТЛОВОМУ ФОНДУ, ЗОКРЕМА:

1. Застарілий житловий фонд багатоквартирних будинків.
В місті більше 60% будинків побудовані у 60-70 роках минулого століття. У зв’язку з цим значна кількість покрівель перебуває у незадовільному стані і потребує значних капітальних вкладень. Така ж ситуація з внутрішньо-будинковими інженерними мережами. Більшість будинків потребують капітального ремонту вимощення.

2. Недостатня напруга на об’єктах в центральній частині міста.
Проблему планується вирішити за рахунок інвестиційної угоди, укладеної з групою «Молочний альянс» на фінансування прокладення силового кабелю від вулиці Садова до розподільчої підстанції № 10 на загальну суму 10 млн. грн. Хочу нагадати, що дана угода була підписана 17 вересня на День міста.

3. Локальне (часткове) утеплення фасаду багатоквартирного будинку.
Часткове утеплення фасаду багатоквартирного будинку приносить для цілісної конструкції лише негативні наслідки. Оскільки на одній площині стіни, під утепленою та не утепленою ділянками, утворюються різні поверхневі напруження матеріалів, які призводять до невідворотнього руйнування стін у вигляді поверхневих та внутрішніх тріщин. Особливо цей процес активується влітку та взимку при різких перепадах температури навколишнього середовища.
Потрібно утеплювати лише весь будинок в цілому.

4. Часткове відрізання від системи опалення.
Важливим питанням, яке турбує жителів міста є підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги.
Система опалення проектувалася і конструювалася як цілісна технологічна мережа. Втручання в неї шляхом відрізання поодиноких квартир від центральної системи опалення призводить до порушення циркуляції теплоносія і, як наслідок, не ефективної роботи системи.
Краще проводити відключення або всього стояка або всього будинку в цілому (з переходом на індивідуальне опалення).
У липні депутати рішенням № 481-09-VII зверталися до Кабінету Міністрів України та Верховної ради України щодо перегляду обґрунтованості підвищення тарифів на послуги житлово-комунального господарства на що отримали відповідь національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, що встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижче розміру економічно обгрунтованих витрат на їх виробництво не допускається.

5. Потрапляння до каналізаційної системи побутових відходів.
Продовжує мати місце недобросовісне відношення мешканців будинку в частині користування каналізаційною системою. 80% зупинення роботи каналізаційної системи будинку – це потрапляння до неї сторонніх предметів.
Найчастіше сторонніми предметами є: ганчірки, пластикові стаканчики, мочалки для миття, металеві шкребки для миття посуду, дитячі памперси, консервація (помідори, огірки), залишки їжі (кістки, риба) тощо.

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА

На сьогодні благоустроєм на території міста опікується комунальне підприємство міської ради «Комунальник», що налічує 47 працівників, які обслуговують усю вулично-дорожню мережу протяжністю 164 км. З 01.11.2015 по 01.07.2016 року підприємство діяло як структурний підрозділ «Благоустрій» Яготинської житлово-експлуатаційної контори. З 01.07.2016 «Комунальник» виконує функції щодо утримання території міста у належному санітарному стані, здійснює розчистку від сміття, утримання доріг комунальної власності територіальної громади міста, вивезення твердих побутових відходів від підприємств, установ, організацій, мешканців приватного сектору.

В 2016 році підприємством виконано наступні роботи:
1. Реконструйована центральна площа міста, на якій встановлено 12 нових лавочок та 12 урн.
2. Встановлено нові урни на Алеї Слави (32 шт.).
3. Висаджено саджанці дерев та кущів: вул. Незалежності, Шевченка, Колгоспна (всього 690 шт.), тюльпани у кількості 5500 шт., петунія - 3 тис. шт., троянди - 80 шт., засіяна газонна трава на клумбах та газонах.
4. Встановлено арки (3 шт.), вазони на стійках (4 шт.) та вазони на опори (40 шт.) для квітів.
5. Пофарбовано знак Яготин та державний прапор, герб, зупинки громадського транспорту.
6. Встановлено графіки руху громадського транспорту на автобусних зупинках.
7. Щоденно проводиться прибирання міста від сміття, викошування трави, кронування та видалення аварійно-небезпечних дерев, (видалено 138 аварійно-небезпечних дерев та кроновано 253). В зимовий період здійснюється розчистка снігу доріг та тротуарів, їх посипання піскосумішшю.
8. Станом на 01.11.2016 укладено договорів на вивезення ТПВ від мешканців приватного сектору в кількості 4263 шт.
9. Завезено дрова 36 малозабезпеченим сім'ям.

ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ ЩОДО БЛАГОУСТРОЮ МІСТА

Незважаючи на добросовісне ставлення більшості мешканців до благоустрою міста, інколи залишаються питання, що потребують більш глибокого порозуміння жителів. Зокрема це стосується укладення договорів на вивезення ТПВ мешканцями приватного сектору. З року в рік кількість договорів збільшується, але все ж таки: кількість дворів приватного сектору у місті становить близько 7300, укладено договорів 4211. Вкотре хочеться запитати: куди дівається сміття у решти людей?

Звертаюсь і до свідомості громадян щодо недопущення вандалізму (поламані бетонні огорожі, розбиті лавочки, погнути урни, розбиті ліхтарі тощо).

ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ

Наступним пріоритетним напрямком роботи комунальної сфери є забезпечення стабільного водопостачання та водовідведення жителів міста, яке вирішує Комунальне підприємство «Яготинське виробниче управління водоканалізаційного господарства».

На сьогодні підприємство надає послуги з водопостачання та водовідведення 145 підприємствам, організаціям та установам. Крім того, його послугами користуються 16 тис. 954 громадян міста. Загальна протяжність мереж становить 88,10 км.

Протягом 2016 року за рахунок коштів місцевого бюджету виконано наступний обсяг робіт:
1. Піднято, очищено та подано в розподільчу мережу міста питної води – 641,4 тис. м3.
2. Прийнято, транспортовано, очищено на очисних спорудах міста стічних вод - 365,5 тис. м3 .
3. Підключено до централізованого водопостачання нових абонентів - 49.
4. Замінено лічильників холодної води у абонентів – 45 шт.
5. Встановлено лічильників холодної води у абонентів – 82 шт.
6. Виконано роботи по заміні глибинних насосів на енергозберігаючі з частотними перетворювачами та встановлення лічильників води з імпульсними виходами.
7. Ліквідовано витоків води – 86 шт.
8. Промито та прочищено каналізаційних мереж – 6 км.
9. Замінено водопровідні мережі до будинків по № 73 та 75 по вул. Мічуріна.
10. Проведено ремонт оглядових колодязів – 45 шт.
11. Проведено пусконалагоджувальні роботи після реконструкції водопровідної вежі з вбудованою станцією знезалізнення потужністю 500 м3/добу по вул. Говорова.
12. Промито та дезінфіковано водопровідних мереж міста – 88,1 км.
13. Очищено та дезінфіковано резервуари чистої води на ВНС – ІІ-го підйому – 2 шт.
14. Проведено ремонт силового кабелю 10 кВ до КНС №1 вул. Пирятинська.
15. Встановлено компенсатор реактивної енергії на водонапірній вежі вул. Говорова,12.
16. Відремонтовано частотний перетворювач до електродвигуна 110 кВт на очисних спорудах міста.
17. Замінено фільтруюче завантаження водопровідної вежі мікрорайону "Козловщина".
18. Замінено високовольтний роз’єднувач до трансформаторної підстанції № 382 вул. Козацька.
19. Здійснено гідрологічні дослідження та дослідно-фільтраційні роботи свердловин №№ 1,9,10,13, 14, 19.
20. Відремонтовано трансформатор 160 кВА на КНС № 1 (ремонт обмотки, заміна масла).
21. Відремонтовано приміщення хімбаклабораторії питної води по вул. Ломоносова, 2.
22. Замінено покрівлю на павільйоні артезіанської свердловини №18.
23. Відремонтовано фасад КНС на житловому масиві ПТФ.
24. Замінено водопровід до будинку по вул. Ветеранів,7.
25. Розпочато капітальне будівництво КНС по вул. Київській, 4-в.
26. Проведено ремонт артезіанських свердловин - 8шт.

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ:

1. Капітальний ремонт водопроводу по вул. Переяслівська - 989 погонних метрів.
2. Реконструкція міських каналізаційних очисних споруд.
3. Заміна на артезіанських свердловинах насосного обладнання на менш енергомісткі.
4. Реконструкція КНС № 1 та КНС № 2.

ОБЛАШТУВАННЯМ, РЕМОНТОМ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯМ ВУЛИЧНОГО ОСВІТЛЕННЯ МІСТА ЗАЙМАЄТЬСЯ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКСВІТЛО»

На балансі Яготинського підприємства по обслуговуванню вуличного освітлення «Міськсвітло» знаходиться 111,9 км електричних мереж.

Виконані роботи комунальним підприємством «Міськсвітло» в 2016 році
Вид робіт
Назва вулиці
Протяжність (км), кількість (шт.)
Облаштування вуличного освітлення
вул. Гордієнка
0,6
Облаштування вуличного освітлення
вул. Толбухіна
0,4
Облаштування вуличного освітлення
пров. Стрілецький
0,4
Облаштування вуличного освітлення
вул. Набережна
0,2
Облаштування вуличного освітлення
вул. Мономаха
0,15
Облаштування вуличного освітлення
вул. Колгоспна
0,15
Облаштування вуличного освітлення
вул. Короленка
0,75
Облаштування вуличного освітлення
вул. Ціолковського
0,2
Облаштування вуличного освітлення
вул. Шкільна площа
0,25
Облаштування вуличного освітлення
вул. Некрасова
0,10
Ремонт ліхтарів
вул. Грушевського, вул. Переяславська, пров. О. Олеся, вул. Незалежності, вул. П. Мирного, вул. Дмитрівська, вул. Заводська, пров. Говорова, вул. Переяславська, вул. Некрасова, вул. Островського, вул. Чернишевського, вул. Ватутіна
Загальна кількість - 726
Заміна лічильників обліку вуличного освітлення
територія міста
15
Встановлення паркових ліхтарів
центральна площа
4
Встановлення додаткових ліхтарів
вул. Незалежності
14
Встановлення паркових ліхтарів
поряд з пам’ятником Т.Г. Шевченку
2
Встановлення світлодіодних ліхтарів
вул. Незалежності
26

На сьогодні майже все місто охоплено вуличним освітленням, в тому числі і прибудинкові території. Підприємство не припиняє цих робіт і на даний час.

На наступний рік заплановано фінансування будівництва нових мереж зовнішнього освітлення по вул. Київська - 2 км, по вул. Кільцева - 1,8 км.

Проблемні питання. Несанкціоновані проникнення до розподільчих шаф та викрадення з них обладнання.

СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РИТУАЛ»

25 травня 2016 року створено спеціалізоване комунальне підприємство Яготинської міської ради «Ритуал».

Згідно Закону України «Про поховання та похоронну справу» підприємство надає ритуальні послуги, організовує та проводить поховання, виготовляє та реалізує ритуальну продукцію, здійснює благоустрій кладовищ.

З моменту створення загальна сума отриманого доходу підприємства становить 114 564 грн., з них за надані послуги 51 735 грн., за реалізацію ритуальної атрибутики 62829 грн.

За звітний період комунальним підприємством було розроблено та затверджено статутні та установчі документи, розраховано та затверджено тарифи на мінімально необхідний перелік окремих видів ритуальних послуг, затверджених державним комітетом України з питань житлово-комунального господарства, розроблено «Положення про надання ритуальних послуг на території Яготинської міської ради». На підставі цих документів організовано процес надання ритуальних послуг, в майбутньому планується організація повного комплексу послуг. Також налагоджено виробництво трун та вінків, організовано місце продажу ритуальної атрибутики.

Постійно проводиться прибирання кладовищ та прилеглої до них території, розчищаються чагарники та вивільняється місце на кладовищі. Значні роботи проведені на «Центральному» кладовищі де було розчищено площі від чагарників та видалено залишки дерев з ґрунту. В найближчий час планується повністю огородити «Центральне» кладовище та встановити ворота, а в перспективі - розмістити інформаційні стенди. Решта неогороджених ділянок кладовищ обміряні монтажною організацією для складення кошторису. Продовжується робота з оформлення земельної ділянки під існуючим «Центральним» кладовищем та на перспективу його розширення, оскільки інші кладовища на сьогодні вже закриті.

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ

На ефективність роботи новоствореного підприємства в значній мірі впливають негативні фактори, що створюються внаслідок порушення діючого законодавства на ринку ритуальних послуг, що в свою чергу тягне за собою створення неконкурентного середовища та некоректного ціноутворення вартості товарів та послуг.

На жаль, не всі фізичні особи-підприємці діють у правовому полі, як того вимагає Закон України «Про поховання та похоронну справу». Ми розуміємо, що це традиція, яка склалась на протязі не одного десятка років, коли безконтрольно здійснювались захоронення на кладовищах міста, облаштувались намогильні споруди, самовільно «бронювались» місця для захоронення і таке інше, але в цій сфері необхідні зміни.

Мали місце випадки коли громадяни, які зверталися до фізичних осіб-підприємців за наданням послуги зі встановлення намогильної споруди (пам’ятника), ставали заручниками ситуації, коли ФОП не уклав договір з ритуальною службою і автоматично не допускався до виконання цих робіт. Тобто, людина не могла встановити пам’ятник своєму рідному чи близькому.

На сьогодні усі суб’єкти, що діють у сфері надання ритуальних послуг повинні зрозуміти, що час самодіяльності закінчився, що працювати вони повинні за умови укладання договорів з ритуальною службою міста, як того вимагає закон.

Поховання чи встановлення (демонтаж) намогильних споруд буде здійснюватись тільки з відома ритуальної служби, адже усі відомості стосовно поховань та встановлення намогильних споруд заносяться до спеціальних журналів.

Процес становлення ритуальної служби у взаємодіях з суб’єктами господарювання, які надають ритуальні послуги, проходить не просто. Але я надіюсь, що ми обов’язково знайдемо порозуміння і будемо працювати у правовому полі.

ДОРОГИ

Загальна протяжність вулично-дорожньої мережі міста Яготин становить 195 км. В комунальній власності знаходиться 164 км вулично-дорожньої мережі.

В 2016 році робочою групою за участю депутатів Яготинської міської ради, було розроблено та затверджено рішенням сесії Яготинської міської ради новий план розвитку вулично-дорожнього господарства міста Яготин на 2016-2020 роки відповідно до якого в поточному році за кошти міського бюджету та коштів обласного бюджету виконано наступні роботи:

Назва вулиці
Вид робіт
Площа (м2)
Сума (тис. грн.)
Джерела фінансування
вул. Дарницька капітальний ремонт 6487,50 2592,722 місцевий бюджет
вул. Островського капітальний ремонт 1700,00 650,393 місцевий бюджет
пров. Довженка капітальний ремонт 850,00 1076,55

107 655 грн. - місцевий бюджет;

968 895 грн. - обласний бюджет

вул. Філатова поточний ремонт 11,25 3,474 місцевий бюджет
вул. Колгоспна поточний ремонт 10,00 3,088 місцевий бюджет
вул. Суворова поточний ремонт 70,00 21,614 місцевий бюджет
вул. Черняховського поточний ремонт 54,81 16,925 місцевий бюджет
вул. Ватутіна поточний ремонт 628,32 193,995 місцевий бюджет
вул. Кутузова поточний ремонт 92,16 28,445 місцевий бюджет
вул. Котляревського поточний ремонт 324,00 100,036 місцевий бюджет
вул. Поштова поточний ремонт 525,00 107,685 місцевий бюджет
Всього:   10753,04 4794,927  

Крім того, розпочато капітальний ремонт вулиць Полтавської та Нєкрасова. На сьогодні підготовлена основа для укладення асфальтового покриття.

Згідно Програми реформування житлово-комунального господарства на 2016-2020 роки на 2016 рік було заплановано капітальний ремонт дев’яти вулиць міста. П’ять вулиць планувалось профінансувати за рахунок коштів обласного бюджету за дольової участі міської ради. Однак, обласним бюджетом профінансовано лише провулок Довженка (за дольової участі міської ради – 20%). Не профінансовано вулиці: Заводська, Філатова, Мініна, Говорова.

Під час підготовки до осінньо-зимового періоду комунальними підприємствами міста «Комунальник» та «Яготинська ЖЕК» розроблені та погоджені схеми маршрутів комунальної техніки під час розчистки вулиць та прибудинкових територій від снігу. Що це дає: по-перше, оптимізувати використання прибиральної техніки у складних погодних умовах, використовувати її більш ефективно з мінімальними затратами ресурсів. По-друге, охопити прибиранням від снігу усі вулиці, провулки та прибудинкові території.

При складанні схем визначали пріоритети прибирання об’єктів міста, в першу чергу це вулиці, по яких рухається громадський транспорт, під’їзди до дитячих садочків, заїзди до автобусних зупинок, розчистка тротуарів та посипання їх піскосумішшю.

Схеми маршрутів транспортних засобів КП «Комунальник при розчистці території міста від снігових заметів

1. Трактор ЮМЗ
Початок: о 4.00. год.

вул. Щорса,4 – вул. Шевченка (від вул. Щорса до вул. Колгоспної) – вул. Колгоспна (від № 32 до кінця) – вул. Ясногірська, вул. Зоряна (права частина від вулиці Колгоспної – вул. Ясногірська, вул. Зоряна (ліва частина від улиці Колгоспної) – пров. Незалежності – пров. Східний – пров. Східний – пров. Котовського – вул. О.Пчілки – вул. 24 Серпня – вул. Чубинського – вул. Рокитнянська – вул. Петлюри – вул. Ковпака – вул. К.Білокур – вул. Васнєцова – рух у напрямку вул. Щорса,4.

2. ЗІЛ-131
Початок: о 4.00. год.

вул. Щорса,4 – вул. Щорса (до перехрестя з вулицею Незалежності) – вул. Незалежності (до пров. Довженка) – пров. Довженка – вул. Шевченка (від пров. Довженка до вул. Каштанова Алея) – вул. Каштанова Алея – вул. Незалежності (до вул. Тесленка) – вул. Тесленка – вул. Студентська – вул. Паркова – вул. Кравченка – вул. Бондаренка – вул. Дарницька – вул. Чкалова – вул. Лермонтова – вул. Незалежності (від Лермонтова (від вул. Лермонтова до вул. Лисенка) – вул. Лисенка – вул. Кузнєцова – вул. Б.Хмельницького – вул. Заводська – вул. Пушкіна – вул. Островського – вул. Нова – вул. Заслонова – рух до мікрорайону "Цинс" – вул. Садова – вул. Говорова – пров. Говорова – вул. Кутузова – вул. Черняхівського – вул. Ватутіна – вул. Старицького – пров. Сінний – вул. Сінна – вул. Чайковського – вул. Наливайка – вул. Маркевича – вул. Рєпніних – вул. Соборна – вул. Інженерна – пров. Запорізький – вул. Дорошенка – пров. Ціолковського – вул. Ціолковського – пров. Толбухіна – вул. П. Орлика – вул. К. Карого – вул. Фурманова – вул. Грінченка – рух у напрямку вул. Щорса,4 .

3. Трактор ЮМЗ
Початок: о 4.00 год.

вул. Щорса,4 – тротуар по вул. Незалежності, Вокзальній, Шевченка – територія біля міської ради – тротуар по вул. Незалежності (зворотній напрямок) – вул. Щорса – вул. Озерна – пров. Мисливський – вул. Боженка – вул. Розумовського – вул. Героїв Танкістів – вул. Зв'язківців – пров. Офіцерський – вул. Наумова – пров. Шмідта – пров. Шевченка – вул. Корчагіна – напрямок мікрорайон "ДРСУ" – вул. Гагаріна – вул. Матросова – вул. Мінська – вул. Мініна – вул. Інтернаціоналістів – вул. І.Богуна – напрямок мікрорайон "Козловщина" – пров. Стрілецький – пров. Степовий – вул. Гордієнка – вул. Степова – пров. Пасічний – вул. Шляховиків – вул. Пасічна – пров. Мічуріна – вул. Дарвіна – вул. Набережна – вул. Посітка – вул. Шкільна – пров. Набережний – пров. Молодіжний – вул. Будівельна – пров. Лісняківський – вул. Польова – вул. Радіщева – вул. Заслонова – вул. Нова – вул. Заводська – вул. 8 Березня – пров. Комарова – пров. Сковороди – вул. Перемоги – пров. Заводський – пров. Чкалова – вул. Винниченка – вул. Большака – вул. Стуса – вул. Симоненка – вул. Ч. Хреста – пров. Гастелло – пров. Футбольний – вул. Річна – вул. Ломоносова – рух у напрямку вул. Щорса,4.

4. Трактор ЕО 2621
Початок: о 4.00. год.

вул. Щорса,4 – пров. Переяславський – вул. Пирогова – пров. Сонячний – вул. 1 Травня – вул. Бранця – пров. Шкільний – вул. Декабристів – вул. – Роговця – вул. Некрасова – вул. Макаренка – пров. Вороного – вул. Глінки – вул. Сагайдачного – вул. Л. Українки – рух до мікрорайону "Підварки" – вул. Крилова – вул. Гоголя – вул. Чехова – розчистка мікрорайону "ПТФ" – рух до вул. Щорса,4

5. УРАЛ 5527 з піскорозсипачем
Початок: о 4.00. год.

вул. Щорса, 4 (по всім дорогам комунальної власності де проходить громадський транспорт та заїзні кармани зупинок громадського транспорту по вул. Шевченка, Незалежності) - вул. Дмитрівська - вул. Л.Українки - вул. Колгоспна - вул. Котовського - вул. Щорса - Червоне Заріччя - пров. Довженка - Центральна площа (стоянка таксі) - вул. Каштанова алея - вул. Дарницька - Вокзальна площа - Котляревського - Островського - рух до вул. Щорса,4.

6. Трактор Т-16
Початок: о 4.00. год.

вул. Щорса, 4 - посипка протиожеледними засобами тротуару по вул. Незалежності (від м-ну «Скорпіон» до міської ради в напрямку Вокзальної площі) - мікрорайон Каштани (пішохідні переходи через вул. Незалежності, Каштанова алея, тротуар перед Укртелекомом і Поштою) - пішохідний міст біля ЗОШ № 2 - Привокзальний ринок.

Схема розчистки прибудинкових територій багатоквартирних будинків від снігу технікою комунальним підприємством "Яготинська ЖЕК"

Трактор Т-25
Виїзд на розчистку: 4:00 із території Яготинської ЖЕК.

Напрямок та порядок розчистки прибудинкових територій від снігу:
Мікрорайон «Каштани» (Каштанова алея 3,7 – Каштанова алея 2 – Незалежності 50,52 – Незалежності 58, Каштанова алея 1.)
Мікрорайон «Центр» (Незалежності 82а,64 (розчистка заїзду до садочку) - Незалежності 86, 94а – Довженка 8,1а – Пирятинська 7 - Незалежності 130 - Незалежності 150)
Мікрорайон «П’яний півострів» (Незалежності 40 – Незалежності 32а (із розчисткою під’їзду до садочка) – Незалежності 32,30 – Незалежності 22, Дарницька 41 – Винниченка 19 – Незалежності 20 (із розчисткою тротуарів вздовж будинку) – Незалежності 18,16 (із розчисткою тротуарів вздовж будинку)
Мікрорайон «ЦИНС» ( Київська 7, Садова 20 (із розчисткою тротуарів вздовж будинку) – Говорова 27, 29 – Черняховського 4,6, Садова 14 - Черняховського 3,5, Садова 12 – Київська 87)
Мікрорайон «Вокзал» (Вокзальна 2а)
Мікрорайон «Козловщина» (Мічуріна 69 – Мічуріна 73,75 – Кільцева 4)
Мікрорайон «ПМК» (Шевченка 243,237,251,245,237 – Шевченка 239,233 – Проїзди між будинками Довженка 14,12,10,6 )
Мікрорайон «ПТФ» (Незалежності 89 (Мікрорайон «Ринок») – Ветеранів 7 – Робітнича 9,11,13,15 Леонтовича 1,3,5,7 – Ветеранів 6, Леонтовича 7,9 ). При інтенсивних опадах, мікрорайон розчищається силами залученої підрядної організації (КП «Комунальник», ФОП Ягнітковський )

Схема розроблялася із врахування транспортного та пішохідного навантаження на кожній прибудинковій території, та вибору оптимальності маршруту.
Протяжність території що прочищається - 7600 м.

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ЩОДО СТАНУ ДОРІГ

Протяжність автомобільних доріг загального користування, що знаходяться на балансі Служби автомобільних доріг у Київській області в межах міста Яготин, становить 31 км. Більшість з них, знаходиться в незадовільному, а то навіть і в аварійному стані.

Зокрема це вулиці на яких ми маємо найбільш інтенсивний рух транспорту, в тому числі і великовагового: Незалежності, Шевченка, Вокзальна, Привокзальна, Мічуріна, Кільцева, Толбухіна.
На жаль, неодноразові звернення до Служби автомобільних доріг у Київській області щодо приведення доріг у належний стан не дали позитивного результату.

Недостатнє фінансування коштів з обласного та державного бюджетів. Для прикладу. Якщо в минулому році ми змогли капітально відремонтувати за субвенційні кошти три дороги (частину вулиць Островського, Паркова та провулку Пчілки), то в цьому році лише одну (провулок Довженка). В зв’язку з цим, дороги, які не відремонтовані в цьому році, будуть ремонтуватись в 2017 році.

ТРАНСПОРТ

Однією з тез моєї програми було «погасити напруженість», яка виникла між перевізниками і пасажирами». На початку каденції до міської ради найбільше звернень і нарікань від громадян надходило стосовно якості надання послуг автоперевізниками. Ситуацію, яка склалася на той час, вдалося вирішити. 

В 2016 році був проведений новий конкурс на право перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Яготин за результатами якого з переможцями укладено нові договори. 

На даний час в місті наявні сім міських автобусних маршрутів загального користування, які обслуговують чотири перевізники: ПрАТ «АТП-13251», ФОП Щербина, ФОП Васільєв та ФОП Малиш. 

Міська рада турбується питанням покращення руху автобусів на території міста, у зв’язку з чим розроблений новий автобусний маршрут № 5 «Ст. Яготин - РайДУ», рух якого заплановано здійснювати вулицею Шевченка з заїздами на зупинку ДНЗ «Волошка» та «РайДУ». Це додасть зручності громадянам у пересуванні по місту. Найближчим часом буде оголошено конкурс на зазначений маршрут. 

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ

Відсутність фінансування з державного бюджету компенсацій перевізникам за перевезення пільгових категорій громадян. На жаль, питання адресної допомоги пільговикам, яка декларується вже не один рік, не вирішується.

БЕЗПЕЧНЕ МІСТО

Яготинська міська рада спільно з суб’єктами господарювання, підприємцями переймається питанням безпеки у місті. Більша половина підприємців вже встановила камери відоеоспотереження на своїх об’єктах (магазинах, МАФах). Міською радою також встановлено 9 відеокамер у місцях найбільшого скупчення людей. Крім того, придбано два монітори, які будуть встановлені у черговій частині відліку поліції, куди буде виведено інформацію з усіх камер відеоспостереження. Це дасть можливість поліції більш оперативно реагувати на вчинені правопорушення та злочини, що покращить у свою чергу криміногенну ситуацію в місті. Робота в цьому напрямку буде продовжена в 2017 році. 

Крім того, міською радою закуплено нові дорожні знаки для встановлення в місцях переходів пішоходів, обмеження швидкості руху на окремих ділянках вулиць. На весну 2017 року планується нанесення дорожньої розмітки, зокрема пішохідних переходів, придбання та встановлення пристроїв примусового зниження швидкості. 

ЩОДО РЕФОРМИ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ (ОБ’ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД) 

На мій погляд, вказана реформа відкриває для органів місцевого самоврядування нові фінансові та соціально-економічні можливості. Тому в минулому році міська рада виграла Гранд, до речі, єдина в Київській області, на проведення інформаційних семінарів у нашому місті щодо реформи місцевого самоврядування в Україні. Ці семінари проводилися в рамках проекту «Ініціатива захисту прав та представлення інтересів місцевого самоврядування в Україні» який реалізувався спільно з Агентством США з міжнародного розвитку. Під час їх проведення всі бажаючі могли більш детально ознайомитися з новими для нашої країни процесами об’єднання територіальних громад. 

Той факт, що саме депутати міської ради попереднього скликання ініціювали процес формування об’єднаної єдиної Яготинської громади, є вже неабияким позитивом та свідчить про усвідомлення важливості таких змін. 

Залишаюся на позиціях, що реформа органів місцевого самоврядування є вкрай необхідною, і сьогодні вона є неминучою. Тому, думаю, що прийняття рішення про об’єднання громад це лише питання найближчого часу, яке буде вирішено після масштабного громадського обговорення, правильно проведеної інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення. 

ПИТАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ

Серед позитиву в році, що пройшов, хочеться відмітити зростання громадської активності. Громадськість нашого міста продовжує об’єднуватись навколо таких проблем, як допомога військовослужбовцям, сім’ям учасників АТО, допомога переселенцям. Ми надали кімнату для проживання по вул. Черняховського, 2 переселенцю зі Сходу нашої країни, інваліду І групи. На квартирний облік при виконавчому комітеті Яготинської міської ради за звітний період поставлено 22 учасника АТО. 

П’ятеро осіб звернулися до міської ради та отримали матеріальну допомогу на лікування на суму 2600 грн. Другий рік поспіль міська рада надає подарунки дітям, батьки яких брали участь в АТО та зареєстровані в м. Яготин: в 2015 році видано 90 шт., в цьому році – близько 100 шт. 

Друзі з міста-побратима Келераш (Республіка Молдова) не вперше приймають на відпочинок дітей з нашого міста, в тому числі і дітей – учасників АТО. 

В цьому році депутатами міської ради було прийнято рішення, згідно якого всім яготинцям, які брали участь у Антитерористичній операції на Сході країни, з нагоди відзначення Дня Захисника України надати матеріальну допомогу по 1000 гривень кожному при умові особистого звернення з необхідним пакетом документів. До міської ради на цей час надійшло вже 117 звернень від учасників АТО, яким буде виплачено 117 000 грн.

Квартирний облік учасників АТО
№ п.п. Кількість учасників АТО що перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Яготинської міської ради Зараховано в 2016 році
1 22 15

 

№ п.п. Вид допомоги Кількість громадян, що звернулися та отримали матеріальну допомогу Загальна сума, грн.
1. Матеріальна допомога до «Дня захисника України» 117 117000
2. Матеріальна допомога на лікування 5 2600

 Дітям учасників АТО до новорічних свят Яготинською міською радою були виділенні кошти та придбані новорічні подарунки:

№ п.п. Період Сума коштів, грн
1. 2015 рік 11590
2. 2016 рік 40000

Також на Пасхальні свята були придбані та передані в зону АТО пасхальні набори в кількості – 150 шт. 

Намагаємося вирішувати питання виділення земельних ділянок учасникам АТО: 

№ п.п. Надано дозволів на виготовлення проектів щодо відведення земельних ділянок учасникам АТО та членам їх сімей Передано у власність в 2016 році (мікрорайон «Північна»)
1. 101 22 ділянки

І тимчасово переміщені особи, і учасники АТО – це саме та категорія громадян, яка потребує від нас не тільки особливої уваги, а й простої людської підтримки. 

До міської ради звертається за допомогою і категорія громадян, які за тих, чи інших обставин опинилися в скрутному положенні. В силу своїх фінансових можливостей ми намагаємося їм також допомогти. За звітний період звернулося 124 осіб, яким була надана матеріальна допомога на суму 56100 грн. 

ФІЗКУЛЬТУРА І СПОРТ

Для задоволення потреб населення в галузі спорту міська рада продовжує піклуватися про збереження та реконструкцію центрального стадіону. На сьогодні працівники стадіону щоденною працею створюють максимально сприятливі умови для реалізації спортивних можливостей бажаючих, піклуючись про збереження комплексу: викошують бур’янисті зарослі, підсівають, коткують, поливають газонну траву, проводять розмітку футбольного поля, забезпечують відповідний санітарний стан території та тренажерів, вуличних спортивних снарядів, дитячого майданчика «Рошен», хокейного майданчика, який влітку слугує тенісним кортом. 

За звітний період на стадіоні «Колос» проведено близько ста спортивно-масових заходів, футбольних матчів, спартакіад. Футбольні команди не лише Яготина та району, а й команди сусідніх районів та областей приїздили, щоб провести на стадіоні свої поєдинки. 

Проведення спортивно-масових заходів на стадіоні «КОЛОС»
№ п.п. Назва заходу Кількість
1. Футбольні матчі вищої ліги 19
2. Футбольні матчі першої ліги 10
3. Футбольні матчі за Кубок ЯРФФ 7
4. Чемпіонат Яготинського району з футболу серед ветеранів 35+ 42
5. Районна спартакіада серед сільських колективів фізкультури 4
6. Міжобласний турнір з футболу серед дитячих команд пам'яті Ю.Г. Крижевицького 9

За період з листопада 2015 року і по даний час було здійснено повну реконструкцію однієї трибуни спортивного комплексу та часткову реконструкцію віп-зони, встановлено відеоспостереження та придбано необхідну апаратуру, замінено три вікна на сучасні металопластикові, замінено вхідні двері, придбано тракторну газонокосарку.

Для бажаючих займатись настільним тенісом в приміщенні стаціонарно встановлено два столи. 

Маємо надію, що в недалекому майбутньому головна футбольна арена та весь спортивний комплекс Яготина будуть відповідати сучасним вимогам та нормам. Найближчим часом, щоб наш стадіон набув бажаного вигляду, необхідно зробити ще дуже багато: капітально відремонтувати адмінприміщення, встановити електронне табло, провести реконструкцію другої частини трибуни, побудувати котельню на альтернативному паливі. Дуже хотілося б, щоб у нас був побудований басейн. В 2017 році буде встановлено площадку для гри в міні-футбол. За кошти міського бюджету вже проведено підготовчі роботи. Фінансування придбання та встановлення зазначеної площадки буде здійснено за кошти інвесторів. Плануємо провести повну реконструкцію футбольного поля, огородити територію стадіону. 

Тож я закликаю усіх небайдужих до розвитку спортивного життя нашого міста з проханням долучатись до цієї благородної справи. Лише разом ми зможемо досягти бажаного результату: зробити наш стадіон справжнім центром для розвитку фізичної культури і спорту у нашому рідному місті. 

СПІВПРАЦЯ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

За рік роботи в Яготинській міській раді проводились засідання та круглі столи за участю керівників Яготинських районних організацій політичних партій та громадських організацій, членів Координаційної ради, голів первинних ветеранських організацій міста, Ради підприємців та небайдужих мешканців міста. 

Впродовж року було проведено: 
- три засідання Яготинської міської Координаційної ради 

Дата проведення Питання до розгляду
10.02.2016 Про функціонування Пункту тимчасового розміщення біженців у м. Яготині
10.02.2016 Об’єднання територіальних громад – важливе питання сьогодення.
10.02.2016 Про організаційні заходи щодо проведення двомісячника благоустрою на території міста Яготина.
15.07.2016 Про укладення договорів з перевізниками за наслідками проведеного конкурсу на перевезення пасажирів на маршрутах загального користування в м. Яготині.
15.07.2016 Про пільгове перевезення пасажирів на маршрутах загального користування в м. Яготині.
15.07.2016 Про стан та перспективи роботи Яготинської центральної районної лікарні.
15.07.2016 Про стан утримання автомобільних доріг загального користування на території міста Яготин, що знаходяться на балансі Служби автомобільних доріг у Київській області.
15.07.2016 Про підготовку до проведення заходів з нагоди 25-річниці Незалежності України.
22.09.2016 Про проведення осіннього місячника благоустрою населених пунктів з 15.09.2016 по 15.10.2016 року.
22.09.2016 Про підготовку комунальних підприємств міської ради та виконання планів заходів до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 року.
22.09.2016 Про стан розгляду справи у Київському апеляційному адміністративному суді щодо скасування рішення Яготинської міської ради Київської області.

- три розширені Круглі столи за участю представників правоохоронних органів

Дата проведення Питання до розгляду
20.07.2016 Про пільгове перевезення пасажирів на маршрутах загального користування в м. Яготині
20.07.2016 Про Всеукраїнську Хресну ходу – ходу миру, любові та молитви за Україну, приурочену славному ювілею – 1000-ліття давньоруського чернецтва на святій горі Афон, яка проходитиме територією Київської області.
20.07.2016 Про функціонування Пункту тимчасового розміщення біженців на території м. Яготина
26.10.2016, 11.11.2016 Щодо стану безпеки в громадських місцях міст і сіл України.
31.10.2016 Про проведену 30 жовтня поточного року мирну акцію в центрі міста щодо Пункту тимчасового розміщення біженців, ініційованої активом Постійно діючого штабу Протесного руху по ПТРБ.
31.10.2016 Про правові аспекти створення Пункту тимчасового розміщення біженців.
31.10.2016 Про складання актів обстеження депутатами міської ради мешканцям м. Яготина.

Окремо хочу сказати про Раду підприємців при міській раді. Це ті небайдужі яготинці-роботодавці, які вболівають за місто, його розвиток, покращення інфраструктури. Окрім вказаних вище заходів, активними учасниками яких були члени Ради підприємців, неодноразово проводились розширені зібрання з всіма власниками торгівельних закладів. Нещодавно, 21 листопада, в міській раді відбулася зустріч з підприємцями за участю правоохоронних органів щодо забезпечення правопорядку та безпеки в нашому місті. До звернення начальника місцевого відділення поліції про необхідність встановлення в закладах відеоспостереження всі особи-підприємці віднеслися з розумінням. В перспективі заплановано надавати інформацію з камер відеоспостереження до відділення поліції. Два монітори для цього міська рада вже придбала. Також обговорювали питання покращення благоустрою біля торгівельних закладів та їх святкове оформлення до Новорічних свят. Тож ми впевнені, що завдяки цим людям наше місто стане як більш безпечним, так і більш охайним та красивим.

УРОЧИСТІ ТА СВЯТКОВІ ЗАХОДИ

Яготинська міська рада впродовж звітного періоду з листопада 2015 по листопад 2016 року провела немало урочистих заходів серед яких, звичайно ж, перше місце займає День міста, до якого завжди готуємося по особливому. Щороку до дня народження міста для містян готується «подарунок». Цей рік не став виключенням. В центрі міста ми розпочали реконструкцію центральної площі, збудовано сцену для урочистих виступів. Цього ж дня відбулася ще одна приємна подія: для яготинців, які люблять спорт і часто відвідують стадіон «Колос», було відкрито оновлено частину глядацьких трибун.

Міська рада завжди приймає активну участь у всіх районних заходах з нагоди державних свят, вшановуючи пам’ять покладанням квітів на День Соборності України, День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, День Перемоги над нацизмом у другій світовій війні, День Конституції України, День незалежності України, День Захисника України, День Гідності та Свободи. Всі ці свята відбуваються на Алеї Слави, яка рік від року поповнюється новими пам’ятними знаками, стелою, вшановуючи славні справи наших яготинців. Працівники комунального підприємства Яготинської міської ради «Комунальник» щоденно дбають про благоустрій Алеї Слави - святого для кожного яготинця місця.

Під час проведення урочистих заходів з нагоди відзначення професійних та ювілейних свят кращим представникам трудових колективів міста вручаються Подяки та Грамоти міського голови. 

За ініціативи міської ради під час проведення святкових заходів в місті проводяться ярмарки, виїзна торгівля різноманітними товарами, надаються певні послуги. Для цього запрошуються заклади торгівлі та суб’єкти підприємницької діяльності. 

Не залишаються поза увагою й наймолодші мешканці міста, для яких працювали три цирки-шапіто в яких відбулося вісім циркових вистав. Протягом літнього періоду та під час різноманітних свят було встановлено 12 дитячих розважальних атракціонів. Зараз вже можна сказати, що в кожному мікрорайоні міста є по декілька дитячих майданчиків. 

Ми намагаємося дбати і про культурну спадщину нашого краю. За останні роки на Алеї Слави встановлено Стелу Героїв праці та Стелу повних кавалерів ордену Слави, пам’ятні знаки воїнам-інтернаціоналістам, ліквідаторам аварії на ЧАЕС, героям України. Зараз обговорюється питання встановлення пам’ятника Катерині Білокур. 

 

Під час реконструкції центральної площі міста виникло нагальне питання встановлення в центрі міста пам’ятника нашій землячці, народній художниці Катерині Білокур. Міською радою запропоновано на обговорення громади міста макет пам’ятника та місце його розташування. Пам’ятник пропонується виготовити з граніту висотою близько чотирьох метрів (орієнтовна вартість роботи 250 тис. грн.). На першому обговоренні, яке відбулось в середині листопада цього року на центральній площі був виставлений макет пам’ятника у реальну величину. Проте думки розділились. 

Надійшла ще одна пропозиція від Гуся В.І. виготовити пам’ятник в бронзі, макет якого розроблений ще років десять тому і який затверджений тоді на сесії міської ради. Проте, за приблизними підрахунками вартість такого пам’ятника сягатиме як мінімум 1 млн. 500 тис., а то і всі 2 млн. грн. 

У зв’язку з цим міською радою ініційовано обговорення громадою цього питання через засоби масової інформації. 

ЩОДО МІЖНАРОДНИХ ЗВ’ЯЗКІВ

Яготин в цьому році продовжив налагоджувати міжнародну співпрацю. Вже п’ять років наше місто має дружні відносини з м. Келераш (Республіка Молдова). Під час перебування делегації нашого міста в Молдові влітку цього року було домовлено про наміри подальшої співпраці з представниками з Болгарії. Делегацію Яготинської міської ради запросили на відзначення Дня міста Дві могили. Саме 26 серпня 2016 року, я та кмет общини Дві Могили Божидар Димитров підписали «Договір про встановлення партнерських відносин між Муніципалітетом «Дві Могили» та містом Яготин. 

Сподіваюсь, що й надалі зв’язки між нашим містом та містами країн Європи будуть розширюватись, що дасть можливість розвиватися в економічній, культурній, освітній галузях, розвитку охорони здоров’я, соціальної діяльності, спорту та туризму. 

Я завершую звіт міського голови, у якому намагалась показати не свої особисті досягнення, а підвести підсумок тому, як жило і працювало місто, оскільки, як ви розумієте, одна людина нічого не може зробити. Дякую всім, хто не тільки на словах, а й конкретними справами розбудовує та прикрашає свій будинок, свій двір, вулицю, наше місто, загалом, державу. 

Я не приховала проблем і недоліків, навпаки – загострила на них увагу, а це означає, що нам є над чим працювати, до чого прагнути. 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень