Про роботу Центрів обслуговування клієнтів під час карантину
Переяслав-Хмельницьке відділення АТ "Київоблгаз" повідомляє, що з метою запобігання та поширення хвороби з 13.03.2020 Центри обслуговування клієнтів та абонентські відділи переходять на дистанційне обслуговування. Такий порядок роботи встановлений на найближчий тиждень і може коригуватись в залежності від ситуації.
Клієнти АТ "Київоблгаз" мають можливість передавати показники, зареєструвавшись в Особистому кабінеті на сайті 104.UA або через VIBER "7104ua" та TELEGRAM (ЧАТ-БОТИ), а також за телефонами Контакт-центрів:
044-36-46-104, 067-44-49-104
абонвідділів:
04575-2-20-23, 04575-2-19-70, 095-451-45-23
Єдине вікно (щодо питань реєстрації г/п та проєктно-технічної документації каб № 9): 04575-5-45-71
Питання відновлення газопостачання 04575-5-43-56.
За інформацією Переяслав-Хмельницького відділення АТ "Київоблгаз"