До уваги громадян !
Яготинська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань юридичного забезпечення та земельних відносин апарату Яготинської міської ради.
До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які вільно володіють державною мовою, мають повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом у державній службі або органах місцевого самоврядування на посаді спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, володіють основами діловодства, мають базові навички роботи з персональним комп’ютером та вільно володіють англійською мовою.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам та виявили бажання взяти участь у конкурсі, складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, нормативних документів, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування, а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до міської ради такі документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку з відповідними додатками; заповнену на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік за формою, що визначається НАЗК; медичну довідку про стан здоров’я; копію документа, який посвідчує особу; копію документа про освіту; копію військового квитка (у разі наявності); 2 фотографії 3х4 см.
Документи для участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу за адресою: м. Яготин, вул. Незалежності, 67, каб. 5.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, переліку питань для складання іспиту тощо надається керуючим справами виконавчого комітету міської ради за тел. 5-43-77 або під час особистого прийому.