Пошук

Павло Розенко: До 1 травня всі пенсії військовим мають бути перераховані і виплачені в повному обсязі

Дата: 12.04.2018 09:08
Кількість переглядів: 589

Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко наголошує на персональній відповідальності керівників силових відомств та обласних управлінь Пенсійного фонду України у разі невчасного подання та оброблення документів, необхідних для здійснення перерахунку пенсій військовим пенсіонерам.

«Нагадую, що стоїть завдання не просто здійснити перерахунок пенсій, а забезпечити виплату вже перерахованих пенсій військовим до 1 травня 2018 року. І це завдання має бути виконане. Я наголошую на персональній відповідальності як керівників силових структур, які мають надати Пенсійному фонду необхідні довідки для перерахунку пенсій, так і на персональній відповідальності керівників обласних управлінь Пенсійного фонду України за невчасне оброблення відповідних документів», - сказав Павло Розенко під час селекторної наради.

За словами Павла Розенка, станом на сьогодні в повному обсязі надійшли довідки про перерахунок пенсій фактично лише від Національної гвардії України, від Міністерства оборони - 99%, від МВС - 97%. Найменше довідок про перерахунок пенсій надійшло від СБУ, Мінінфраструктури, Мін’юсту та УДО. «Таким чином, сьогодні з 544 тисяч військових пенсіонерів, які потребують перерахунку пенсій, ми маємо довідки лише для близько 500 тисяч пенсіонерів. Є певні питання і щодо пришвидшення роботи обласних управлінь Пенсійного фонду, адже станом на сьогодні оброблено лише біля 72% тих довідок, які вже надані», - зазначив він, додавши, що з 544 тисяч пенсіонерів, які мають отримати перераховані пенсії, станом на сьогодні вже отримали відповідні підвищені виплати близько 316 тисяч осіб.

«Безумовно, перерахунок пенсій військовим пенсіонерам має свою специфіку, яка полягає в багатокроковості цієї проблеми, але ще раз наголошую – до 1 травня всі пенсії мають бути перераховані і виплати мають бути здійснені в повному обсязі», - підсумував Віце-прем’єр-міністр.

МОН поширюватиме знання про права людини: підписано тристоронній Меморандум з Мін'юстом та Гельсінською спілкою

Реформа правової освіти, розробка механізмів для якісних змін у сфері прав людини, налагодження конструктивного діалогу між владою та суспільством. Ці напрями стали базою для підписання тристороннього Меморандуму між Міністерством освіти і науки України, Міністерством юстиції України та Українською Гельсінською спілкою з прав людини.

«Зі свого боку МОН гарантує інформаційну та організаційну підтримку освітніх заходів, які поширюватимуть знання про права людини. Зокрема, це стосується проекту «Я МАЮ ПРАВО», який проводить Мін'юст. Для нас важливо, аби школярі та студенти вже під час навчання дізнавалися про права та свободи, які гарантовані Конституцією та законодавством України. Крім того, важливо, щоб вони розуміли, як застосувати ці знання на практиці», - розповів заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей.

Меморандум також передбачає об'єднання зусиль у реформуванні правової освіти. Це допоможе реалізувати План заходів Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року та виконати План дій Загальнодержавної програми з освіти в сфері прав людини.

«Метою Меморандуму є допомога громадським ініціативам, які можуть налагодити конструктивний діалог між громадянським суспільством і владою. Об’єднуючи зусилля, ми діємо в інтересах розбудови в Україні демократичного громадянського суспільства», - зазначив під час зустрічі заступник Міністра юстиції України Сергій Петухов.

Для вирішення спільних завдань МОН, Мін’юст та Українська Гельсінська спілка створюватимуть міжвідомчі робочі групи. Планується також здійснювати моніторинг поширення правової обізнаності.

«Підписання документа збільшує можливості для виконання завдань, визначених у Плані дій з виконання Національної стратегії з прав людини, які стосуються питань освіти, і зокрема освіти в галузі прав людини», - зазначив виконавчий директор Української Гельсінської спілки Олександр Павліченко.

Нагадаємо, що МОН підписало Меморандум з соцпроектом «ІТ школяр», за яким планують працювати над цифровою освітою в школах.

Сьогодні ми починаємо оцінювати держслужбовців за результатом «за вікном», - Олександр Саєнко

Уряд затвердив ключові показники результативності державних службовців категорії «А»: державних секретарів міністерств та керівників ЦОВВ. На виконання статті 44 Закону України «Про державну службу» у 2017 році Кабінетом Міністрів було затверджено Типовий порядок проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців.

Відповідно до Закону результати службової діяльності державних службовців щороку підлягають оцінюванню для визначення якості виконання поставлених завдань, а також з метою прийняття рішення щодо преміювання та виявлення потреби у професійному навчанні.

«Реформуючи систему державного управління, ми починаємо оцінку за новим принципом: не кількість проведених нарад, а те, що вони змінили «за вікном». Це поступово трансформує державну службу від орієнтації на процес до орієнтації на результат», - наголосив Олександр Саєнко, Міністр Кабінету Міністрів України.

Оцінювання результатів службової діяльності буде проводитись на підставі показників результативності, ефективності та якості, визначених з урахуванням посадових обов’язків державного службовця, а також дотримання ним правил етичної поведінки та вимог законодавства у сфері запобігання корупції.

«Система ключових показників побудована за принципом «від загального до часткового», яка дозволяє транслювати стратегічні цілі й завдання Уряду у персональні завдання на рік для кожного державного службовця.

Затверджена система щорічної оцінки має багато спільних рис з системою управління результативністю в уряді Канади, яка займає одну з перших позицій в світі за ефективністю держслужби», - прокоментував під час виступу на засіданні Уряду Олександр Саєнко.

Для держслужбовців категорії «А» встановлено особливий порядок оцінювання результатів службової діяльності, адже вони мають забезпечувати лідерство у впровадженні реформ та є тією ланкою, яка поєднує державну службу з політичним керівництвом Уряду. Чіткі критерії відокремлять їх діяльність від політичної оцінки, дозволять об’єктивно оцінити результативність впровадження рішень Уряду, а також забезпечити сталість держслужби в момент зміни політичного керівництва.

Оцінювання проводитиметься щороку у жовтні - грудні за період з 1 січня поточного року, або з дати визначення завдань і ключових показників до дати прийняття наказу про проведення оцінювання.

У системі ProZorro оголосили перший тендер за кошти Світового банку в Україні

6 квітня 2018 року в системі ProZorro оголосили перший тендер для проектів, що втілюються за кошти Світового банку. Тепер закупівлі відбуватимуться відкрито та їхній хід можна буде проконтролювати з моменту оголошення тендеру до підписання договору з переможцем.

Нагадаємо, що у серпні 2017 року Світовий банк завершив перевірку функціоналу ProZorro. Аналіз показав, що система відповідає загальноприйнятим вимогам багатосторонніх банків розвитку (англ. multilateral development bank) щодо проведення електронних закупівель з використанням механізмів електронних реверсивних аукціонів. У результаті проведеної оцінки Світовий банк надав позитивний висновок щодо використання ProZorro за методами закупівель «Закупівлі у вільній торгівлі» та «Національні конкурсні торги».

«Для нас честь, що поважні міжнародні організації готові замість власних процедур використовувати українські національні процедури. Кілька років тому ця новина могла б здатися жартом, але сьогодні перші закупівлі для проектів Світового банку вже у ProZorro. Ми будемо дуже раді, якщо інші міжнародні організації та донори висловлять бажання закуповувати он-лайн через систему. Я впевнений, що це тільки полегшить їх життя», - зазначив перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов.

Міжнародні фінансові організації, включаючи Світовий банк, виділяють значні кошти на придбання товарів, послуг та робіт в рамках проектів, які вони фінансують в Україні. Деякі з цих закупівель відображаються на порталі prozorro.gov.ua в розділі “Новини”, але через систему ProZorro до сьогодні вони не проводилися. Світовий банк виділяє гроші конкретним замовникам, наприклад міським чи обласним радам, тому цілком зрозуміле бажання обирати переможців тендерів прозоро і з максимальною конкуренцією.

Кошти міжнародних донорів виділяються на ремонти доріг, закупівлі медичного обладнання тощо, але оскільки тендери не публічні, бізнесу важко їх знайти. З переходом цих закупівель у систему ProZorro зросте не лише прозорість і можливість контролю, але й конкуренція, адже на порталі є зручний пошук актуальних тендерів за галузями. До того ж, вже зареєстровані в системі учасники мають налаштування повідомлень про актуальні тендери, тобто вони отримуватимуть повідомлення про закупівлі в їхній галузі і зможуть взяти в них участь.

Окрім зрозумілого та прозорого процесу закупівлі та підвищення конкуренції, експерти Світового банку відзначили переваги модулю бізнесу аналітики bi.prozorro.org, в якому можна не лише подивитися статистику, але й підготувати різноманітні аналітичні звіти. Крім цього, перевагою вважається також можливість спілкування між учасниками та замовником в режимі он-лайн чату протягом періоду уточнень. Наразі потенційні учасники вимушені ставити запитання в листах-запитах і отримувати відповідь у такий самий спосіб. Це ускладнювало процес спілкування, робить його довшим і позбавляє можливості моніторингу діалогу з боку міжнародної організації.

Роширена інформація за гіперпосиланням: www.kmu.gov.ua.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора