Оголошення про проведення конкурсу
Яготинська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Яготинської міської ради.
До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які вільно волдодіють державною мовою, мають повну вищу освіту фінансового спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом у державній службі або органах місцевого самоврядування не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5 років, володіють основами діловодства та та мають базові навички роботи з персональним комп’ютером.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам та виявили бажання взяти участь у конкурсі, складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, нормативних документів, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування, а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до міської ради такі документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку з відповідними додатками; заповнену на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік за формою, що визначається НАЗК; медичну довідку про стан здоров’я; копію документа, який посвідчує особу; копію документа про освіту; копію військового квитка (у разі наявності); 2 фотографії 3х4 см.
Документи для участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу за адресою: м. Яготин, вул. Незалежності, 67, каб. 5.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, переліку питань для складання іспиту тощо надається керуючим справами виконавчого комітету міської ради за тел. 5-43-77 або під час особистого прийому .
Керуючий справами виконавчого комітету В.А. Галицький