Про роботу Центрів обслуговування клієнтів під час карантину

Дата: 16.03.2020 18:02
Кількість переглядів: 491

Фото без описуПереяслав-Хмельницьке відділення АТ "Київоблгаз" повідомляє, що з метою запобігання та поширення хвороби з 13.03.2020 Центри обслуговування клієнтів та абонентські відділи переходять на дистанційне обслуговування. Такий порядок роботи встановлений на найближчий тиждень і може коригуватись в залежності від ситуації.

Клієнти АТ "Київоблгаз" мають можливість передавати показники, зареєструвавшись в Особистому кабінеті на сайті 104.UA або через VIBER "7104ua" та TELEGRAM (ЧАТ-БОТИ), а також за телефонами Контакт-центрів: 

044-36-46-104, 067-44-49-104

абонвідділів:

04575-2-20-23, 04575-2-19-70, 095-451-45-23

Єдине вікно (щодо питань реєстрації г/п та проєктно-технічної документації каб № 9): 04575-5-45-71

Питання відновлення газопостачання 04575-5-43-56.

За інформацією Переяслав-Хмельницького відділення АТ "Київоблгаз"


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора