До уваги споживачів житлово-комунальних послуг!
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 8) - із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 239, з12 березня до 24 квітня 2020 року на усій території України установлено карантин.
При цьому підприємства житлово-комунальної сфери працюють у штатному режимі, оскільки надання комунальних послуг та послуг з обслуговування багатоквартирного будинку має здійснюватися безперервно.
Оплата споживачами житлово-комунальних послуг напряму впливає на діяльність кожного підприємства галузі у населеному пункті та надання ними життєвонеобхідних послуг.
Деякі сайти розповсюдили маніпуляцію, що на 2 місяці у зв’язку з карантином відтерміновується плата за комунальні послуги. Що трапилося? Справді Верховна Рада внесла зміни до Закону України про “Про житлово-комунальні послуги” на період карантину. Завдяки цим змінам, якщо ви раптом не зможете заплатити комуналку вчасно, то вам не треба буде платити пеню до 1 липня. Так само до 1 липня призупиняється саме нарахування пені. Але обов'язок платити за спожиті послуги вчасно Закон не припиняє і не скасовує!
Враховуючи ситуацію, яка наразі склалася в Україні, з метою запобігання поширення коронавірусу (COVID-19), недопущення його негативного впливу на здоров’я людей, рекомендуємо споживачам здійснювати онлайн-платежі через особисті кабінети на сайтах підприємств-виконавців послуг та за допомогою інших можливих і загальнодоступних сервісів (Приват 24, Ощад 24, iPay, Portmone, тощо).
Просимо рідних та близьких потурбуватися про людей літнього віку (споживачів послуг) та допомогти сплатити їм за житлово-комунальні послуги онлайн.