Електронне подання документів для реєстрації в службі зайнятості в період карантину
Дата: 08.04.2020 09:11
Кількість переглядів: 416
Що для цього потрібно зробити?
На сайті служби зайнятості www.dcz.gov.ua оберіть рубрику «Електронне подання документів» https://is.gd/2efViC та ознайомтесь із загальною інформацією.
Далі пропонуємо покрокову інструкцію:
- Оберіть центр зайнятості, у якому ви плануєте перебувати на обліку як безробітний.
- Завантажте із сайту дві заяви https://www.dcz.gov.ua/node/3248 .
- Роздрукуйте їх та заповніть власноруч.
- Поставте підпис та відскануйте заяви. Для цього використовуйте безкоштовні додатки на Play Market чи App Store.
- Перелік необхідних документів для реєстрації в центрі зайнятості відскануйте чи сфотографуйте за посиланням: https://is.gd/TvFMXN.
- Копії документів разом із заявами сформуйте в єдиний архівний файл (zip, rar).
- Надішліть архівний файл на email обраного вами центру зайнятості. Адреси центрів зайнятості : https://is.gd/5duk3J .
Очікуйте відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення. Далі тримайте зв'язок із вашим кар'єрним радником через е-кабінет.
Важливо! У заявах мають бути вказані актуальні номери телефонів та поштові скриньки. Надсилайте документи впродовж дня (з понеділка по п’ятницю) у робочі години.
За інформацією Державного центру зайнятості