Звіт про роботу КП "Яготинське ВУ ВКГ" за березень 2020 року

Дата: 09.04.2020 11:31
Кількість переглядів: 541

Фото без описуКП «Яготинське ВУ ВКГ» інформує про проведені роботи за березень 2020 року.

№.з.п.

Вид діяльності КП "Яготинське ВУ ВКГ"

 Результат   діяльності 

1

Піднято, очищено та подано в розподільчу мережу міста питної води

65,3 тис.м3

2

Прийнято, транспортовано та очищено на очисних спорудах міста стічних вод

46,7 тис.м3

3

Підключено нових абонентів

3

4

Заміна водомірів у абонентів

3 шт.

5

Встановлення водомірів у абонентів

4 шт.

6

Промивка фільтрів систем очистки води, згідно технології

5 шт.

7

Промивка водонапірних веж, на житлових мікрорайонах "ПТФ" та "Козловщина"

Щоп’ятниці

8

Комплектація матеріалів для ремонту фільтрів станції знезалізнення

-

9

Проведення капітального ремонту погружних насосів

-

10

Проведення робіт по виготовленню проекту ОВД для отримання ліцензії на користування надрами

-

11

Установка люків по місту

-

12

Ліквідація пориву по вул. Леонтовича, 6

1 порив

13

Ремонт водопроводу на території механічного заводу

-

14

Перекладання водопроводу по вул. Садова, 12

-

15

Проведення робіт по заміні трубопроводу гіпохлориду натрію до фільтра знезалізнення №1

-

16

Проведення капітального ремонту даху на трансформаторній підстанції ВНС ІІ-го підйому

-

17

Прочистка та промивка гідродинамічною машиною каналізаційних мереж по вул. Ветеранів, 3, 9; вул. Садова, 14; вул. Незалежності, 40, 82, 52, 32, 32а, 18, 22, 89, 60; вул. Говорова, 29; вул. Каштанова Алея, 2, 7; вул. Мічуріна, 75; провул. Довженка, 8; вул. Черняховського, 3; вул. Шевченка, 247; вул. Леонтовича, 3.

28 ділянок

18

Проведення лабораторних аналізів на очисних спорудах міста

-

19

Ремонт та монтаж ерліфтів на первинних відстійниках, з задіянням крану, на очисних спорудах міста

-

20

Ремонт агрегатів на очисних спорудах міста

-

21

Обрізка дерев на власних територіях

-

21

Прибирання власних та закріплених територій

-



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора