МВС запустило чат-бот для протидії домашньому насильству

Дата: 21.04.2020 10:27
Кількість переглядів: 690

Фото без описуЧат-бот #ДійПротиНасильства працює у месенджері Telegram та створений Міністерством внутрішніх справ України у тісній співпраці з Харківським університетом внутрішніх справ та Національною поліцією України. 

Заступниця міністра внутрішніх справ Катерина Павліченко зазначила, що  в період карантину всі підрозділи МВС переведені на посилений варіант несення служби.

Правоохоронці  продовжують виконувати свої завдання та обов’язки щодо захисту  правопорядку. Попри це, у фокусі діяльності правоохоронців незмінно залишається питання протидії домашньому насильству.

«З початку введення карантину кількість повідомлень на лінію 102 щодо домашнього насильства не збільшилася. Однак  ми розуміємо, що це може бути обумовлено низкою факторів. З одного боку, вимушена ізоляція та перебування разом із кривдником в одному приміщені не завжди дає можливість особі, яка страждає від домашнього насильства, викликати допомогу. З іншого боку, зазвичай, постраждалі повідомляють на 102 не при першій ситуації домашнього насильства, а часто це відбувається тоді, коли конфлікт досягає максимальної напруги і існує безпосередня загроза життю та здоров’ю. До цього ще додається невизначеність щодо  тривалості  карантину»,- повідомила Катерина Павліченко.

Відтак Міністерство внутрішніх справ та Національна поліція  підготували план безпеки, який включає ряд рекомендацій для людей, у яких під час самоізоляції є ризик постраждати від домашнього насильства.

Рекомендації  зроблено  максимально лаконічно, з доступним викладом. Їх  поширено у інформаційному просторі. Крім того, поліцейські будуть розміщувати   зазначену інформацію на дошках оголошень поблизу  житлових будинків.

Фото без опису

«Ми усвідомлюємо ще й той факт, що умови самоізоляції можуть обмежувати  можливості у пошуці необхідної інформації або повідомити екстрені служби про допомогу звичним способом. Саме тому ми створили чат-бот у меседжері Теlegram, який допоможе у вирішенні цієї проблеми»,- зазначила заступниця міністра внутрішніх справ.

Зокрема чат-бот дає можливість зателефонувати на лінію 102. Також він містить інформацію щодо інших гарячих ліній, які можуть надати консультацію у випадку домашнього насильства. Крім того, громадяни зможуть  комунікувати в режимі онлайн з юристами центрів безоплатної правової допомоги та отримувати юридичні консультації.

«Міністерство внутрішніх справ докладає максимальних зусиль для забезпечення безпеки наших громадян: прикордонники, нацгвардійці, поліцейські, пожежники, працівники міграційної служби, так само, як і медики, стоять на захисті нашого життя та здоров’я, нашої безпеки»,- наголосила заступниця міністра внутрішніх справ Катерина Павліченко.

Чат-бот @police_helpbot діє в месенджері Telegram та акумулює всю необхідну інформацію про домашнє насильство.

Чат-бот може:

  • допомогти викликати служби допомоги (поліцію і швидку);
  • переадресувати на спеціалістів безоплатної правової допомоги, які в свою чергу нададуть юридичну консультацію в онлайн-режимі;
  • надати контакти інших служб допомоги;
  • роз’яснити, що таке домашнє насильство та як протидіяти цьому явищу, повноваження органів і установ, які здійснюють заходи з попередження домашнього насильства.

Якщо ви страждаєте від домашнього насильства, або є свідком цього явища - телефонуйте на лінію 102. Ваші дії допоможуть врятувати життя!

За інформацією Міністерства внутрішніх справ України 


« повернутися до розділу «Протидія насильства та торгівлі людьми»

Код для вставки на сайт