Мінцифри, Київстар і EdEra навчать школярів маркетингу
12 лютого Міністерство цифрової трансформації України, Київстар та студія онлайн-освіти EdEra запустили другий модуль курсу «Підприємництво для школярів» — «Продукт і маркетинг».
Модуль, що складається з 9 міні-серій тривалістю 8-12 хвилин, опублікований у безкоштовному доступі на національній онлайн-платформі «Дія.Цифрова освіта».
Модуль «Продукт і маркетинг» охоплює теми:
- що таке маркетинг
- хто цільова аудиторія та як її сегментувати
- як знайти свою нішу на ринку та які його закони
- що таке бренд і брендинг
- що таке диджитал-маркетинг, та які є його напрямки
- майбутнє маркетингу та трендвотчинг
- кому та навіщо потрібен особистий бренд.
Участь у модулі взяли:
Віталій Зелений — актор серіалу SIZ, 1+1 video
Валерія Толочина — директорка з маркетингу MEGOGO
Толік Козловський — маркетинг-директор «Планета Кіно»
Іван Ігнатов — стратег маркетингової агенції Fedoriv
Євген Клопотенко — кулінарний експерт, шеф-кухар
Надія Омельченко — викладачка бізнес-школи «МІМ-Київ», віце-президент компанії «IT-інтегратор»
Курс «Підприємництво для школярів» розрахований на 6 модулів і 36 уроків із залученням найкращих експертів у своїх сферах. Курс заснований на рамці компетенцій з підприємництва EntreComp. Це міжнародний стандарт, за яким створюються програми з підприємництва в Європі.
Партнери висловлюють подяку коворкінгу Lift99, в просторі якого відбувалася зйомка курсу.
Нагадаємо, 29 січня 2021 року Мінцифри, Київстар і EdEra презентували курс про підприємництво для школярів. Серіал допоможе учням усвідомити переваги ведення підприємницької діяльності та сформувати риси й позиції, потрібні кожній людині для успішної самореалізації в сучасному світі.
За інформацією Урядового порталу