Нарада з підприємцями по впорядкуванню тимчасових споруд на території м. Яготина

Дата: 25.05.2021 19:25
Кількість переглядів: 635

Фото без опису25.05.2021 заступник міського голови Олена Федина провела нараду-пропуск по впорядкуванню тимчасових споруд та зупиночних комплексів на території м. Яготина. 

У нараді взяли участь: працівники відділу містобудування та архітектури, сектору торгівлі, підтримки підприємництва та реклами апарату міської ради та фізичні особи-підприємці, власники тимчасових споруд у сфері надання торгівельних послуг. 

На нараді обговорювалися питання оформлення дозвільної документації, розміщення реклами, паспортів прив’язок для провадження підприємницької діяльності, оформлення договорів сервітуту, порядок утримання (технічний і санітарний стан) та благоустрій прилеглих територій тимчасових споруд, які розміщені на території м. Яготина.

Заступник міського голови Олена Федина акцентувала свою увагу  на оформлення дозвільних документів на деякі існуючі кіоски після того, як у них сплинув передбачений термін. Адже навіть після завершення терміну дозвільних документів підприємці продовжують здійснювати комерційну діяльність у своїх кіосках. Зовнішній вигляд окремих кіосків, а також їх прилеглі території порушують вимоги, які передбачені Правилами благоустрою та утримання територій населених пунктів Яготинської міської територіальної громади.

«Тому, на мою думку,  кожен крок міської влади має бути зваженим та соціально відповідальним.  Тимчасові споруди мають бути, проте їх зовнішній вигляд, розміщення  та діяльність повинні відбуватись винятково у законному полі. Підприємці мають поважати громаду міста та Яготин в цілому, перетворивши свої об’єкти у взірець охайності, чистоти», - звернула увагу Олена Іванівна.

За підсумками обговорення наради заступник міського голови дала рекомендацій та доручень структурним підрозділам апарату міської ради спільно з власниками тимчасових споруд у найкоротший термін здійснити відповідну роботу.

За інформацією сектору торгівлі, підтримки

підприємництва та реклами апарату міської ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора