Оголошення про проведення конкурсу на начальника відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради
Яготинська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради.
До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які вільно володіють державною мовою, мають повну вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років, володіють основами діловодства, мають навички роботи з персональним комп’ютером.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам та виявили бажання взяти участь у конкурсі, складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, нормативних документів, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування, а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до міської ради такі документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку з відповідними додатками; заповнену на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік за формою, що визначається НАЗК; копію документа, який посвідчує особу; копію документа про освіту; копію військового квитка (у разі наявності); 1 фотокартку розміром 3х4 см.
Документи для участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу за адресою: м. Яготин, вул. Незалежності, 110, каб. 304.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, переліку питань для складання іспиту тощо надається керуючим справами виконавчого комітету міської ради за тел. 5-53-58 або під час особистого прийому.