Про роботу управління (центру) надання адміністративних послуг (ЦНАП) Яготинської міської ради
З березня 2021 року розпочав свою роботу управління (центр) надання адміністративних послуг (ЦНАП) Яготинської міської ради, утворений рішенням 6 сесії VIII скликання Яготинської міської ради № 231-06-VIII
Концепція створення Центру надання адміністративних послуг Яготинської міської ради (далі – ЦНАП) спрямована на втілення у практику нових підходів у взаємовідносинах органів виконавчої влади та громадян за принципом Open spase у форматі «Прозорий офіс», що дає можливість громадянам отримувати в одному приміщенні послуги різних адміністративних органів.
Так, вже у жовтні місяці цього року було встановлено найбільшу кількість наданих послуг, а саме:
- реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень в кількості 618 шт;
- реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб підприємців в кількості 158 шт;
- реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб - 673;
- надання адмінпослуг в сфері Державного земедьного кадастру - 238;
- надання адмінпослуг в сфері державної реєстрації громадських формувань - 14.
Загалом у ЦНАПі за жовтень місяць надано 1701 адміністративні послуги.
“У нашій державі успішно проводиться реформа адмінпослуг і ми усі є частиною цих змін. Тому основним завданням центру є своєчасне, повне та якісне надання адміністративних послуг населенню – саме те, чого потребують громадяни і з чим вони щодня звертаються до нас", - зауважив начальник управління Сергій Помазун.
Окрім питань надання адміністративних послуг, до ЦНАПу активно звертаються за консультаціями у різних сферах життя.
Ефективна робота ЦНАПу полягає не тільки в якісному наданні безпосередньо адмінпослуги, але й в якісному обслуговуванні.
"Вивчаючи кращі практики роботи, ми повинні рухатись вперед, враховуючи вимоги та виклики сьогодення. Ми змінюємось і стаємо кращими. З командою однодумців, які готові працювати на результат, реально втілити усі проєкти”, – зазначає Сергій Сергійович.