Про оголошення добору на зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування – головного спеціаліста Служби у справах дітей та сім’ї Яготинської міської ради

Дата: 25.05.2022 16:04
Кількість переглядів: 680

Фото без описуВідповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», керуючись Законом України №2259-ІХ від 12 травня 2022 року «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» (далі — Закон № 2259) Яготинська міська рада оголошує добір на заміщення вакантної  посади посадової особи місцевого самоврядування -  головного спеціаліста Служби у справах дітей та сім’ї Яготинської міської ради

Умови
оголошення добору на зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування – головного спеціаліста Служби у справах дітей та сім’ї Яготинської міської ради

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснює прийом неповнолітніх, яким виповнилось 14 років їх батьків, осіб, що їх замінюють,  громадян з питань, що стосуються соціального захисту дітей, які опинились у складних життєвих обставинах.

2. Забезпечує надання консультацій щодо діяльності служби у справах дітей та сім’ї, форм влаштування.

3. Розробляє проекти рішень голови Яготинської міської ради, виконавчого комітету Яготинської міської ради.

4. Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали про дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, протидії торгівлі людьми, попередження насильства в сім’ї, забезпечення рівних прав і можливостей чоловіків та жінок, протидії будь-яким проявам дискримінації для подання голові Яготинської міської ради.

5. Готує самостійно чи бере участь у підготовці проектів угод, договорів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень.

6. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, що стосуються соціального захисту дітей.

7.  Забезпечує в межах компетенції доступ до публічної інформації.

8. Організовує роботу з укомплектування архівних документів, що стосуються соціального захисту дітей.

9. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

10. Забезпечує захист персональних даних.

11. Готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність у межах своїх повноважень.

12. Здійснює моніторинг проблемних питань реалізації державної політики у сфері, що віднесена до компетенції Служби, готує та подає пропозиції щодо їх врегулювання.

13. Надає інформацію та проводить консультації щодо діяльності служби у справах дітей та сім’ї, форм влаштування дітей, з питань застосування законодавства щодо захисту прав дітей, у тому числі дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, протидії домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, протидії торгівлі людьми.

14. Здійснює виявлення дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, подає пропозиції щодо взяття на облік дітей, які опинились у складних життєвих обставинах.

15. Веде журнал обліку дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, оформляє особові справи вказаної категорії дітей, відповідно до вимог чинного законодавства.

16. Готує проекти рішень про тимчасове влаштування дітей, залишених без батьківського піклування, та рішень про доцільність (недоцільність) повернення таких дітей, а також дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах і були охоплені різними формами тимчасового влаштування, до батьків або осіб, які їх замінюють, зокрема:

клопотання про влаштування дітей у притулки для дітей, центри соціально-психологічної реабілітації дітей, центри соціальної підтримки дітей та сімей, підпорядковані обласній державній адміністрації (обласній раді) або іншому місцевому органу виконавчої влади (органу місцевого самоврядування);

влаштування дитини у сім’ю родичів, знайомих та вибуття з такої сім’ї;

влаштування дитини у сім’ю патронатного вихователя та вибуття з неї;

17. Організовує та проводить разом з іншими структурними підрозділами виконавчого органу міської ради, уповноваженими підрозділами органів Національної поліції заходів щодо соціального захисту дітей, виявлення причин бездоглядності і безпритульності дітей (організацію профілактичних заходів (рейдів).

18. Бере участь у допиті малолітніх і неповнолітніх свідків, участь у судовому розгляді неповнолітнього обвинуваченого.

19. Готує висновок за результатами інспекційного відвідування щодо цільового витрачання аліментів на дитину.

20. Здійснює перевірку за необхідності умов роботи працівників, яким не виповнилось 18 років, на підприємствах, в установах та організаціях різних форм власності.

21. Забезпечує підготовку документів на розгляд на засіданні комісії з питань захисту прав дитини питання, комісії  з питань координації дій щодо запобігання, попередження та протидії домашньому насильству і торгівлі людьми.

22. Забезпечує оформлення протоколів засідань комісії з питань захисту прав дитини питання, комісії  з питань координації дій щодо запобігання, попередження та протидії домашньому насильству і торгівлі людьми.

23. Забезпечує реалізацію державної політики, здійснювати практичні заходи щодо реалізації державної політики в сфері протидії торгівлі людьми, попередження насильства в сім’ї, забезпечення рівних прав і можливостей чоловіків та жінок, протидії будь - яким проявам дискримінації.

24. Здійснює державний нагляд та контроль за дотриманням державної політики в сфері протидії торгівлі людьми, попередження насильства в сім’ї, забезпечення рівних прав і можливостей чоловіків та жінок, протидії будь - яким проявам дискримінації.

25. Сприяє вирішенню питань соціального захисту, освіти, праці, побуту, охорони здоров’я, забезпечення прав і законних інтересів сім’ї, жінок і дітей, здійснювати координацію діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, засобів масової інформації, залучити в установленому порядку жіночі, дитячі та інші громадські організації до реалізації соціальних програм і проектів відповідно до законів України «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», «Про соціальні послуги».

26. Організовує проведення досліджень з метою виявлення реального становища сім’ї і жінок та їх участі в економічному, політичному, соціальному та культурному житті громади відповідно до Указу Президента України від 26.07.2005 № 1135 «Про вдосконалення роботи центральних і місцевих органів виконавчої влади щодо забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків».

27. Здійснює заходи щодо попередження насильства в сім’ї на території громади відповідно до Конвенції ООН про права дитини, Сімейного кодексу України, законів України «Про охорону дитинства», «Про запобігання та протидію домашньому насильству», постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 658 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі».

28. Відповідає за проведення процедури встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми, відповідно до Закону України «Про протидію торгівлі людьми», постанов Кабінету Міністрів України від 23.05.2012 № 417 «Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми» та від 22.08.2012  № 783 «Про затвердження порядку взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми».

29. Перевіряє умови проживання сімей, дітей, складати акти з’ясування обставин вчинення насильства в сім’ї або реальної загрози його вчинення відповідно до законів України «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», «Про соціальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 07.09.2009 № 3131/386 «Про затвердження Інструкції щодо порядку взаємодії управлінь (відділів) у справах сім’ї, молоді та спорту, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та відповідних підрозділів органів внутрішніх справ з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї».

30. Розглядає звернення громадян та готує відповіді відповідно до компетенції служби, надає громадянам таку адміністративну послугу: встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми.

31. Представляє в межах своєї компетенції права та інтереси дітей, сімей в ході судових засідань в якості представника служби у справах дітей та сім’ї Яготинської міської ради.

32.  Забезпечує введення інформації до Єдиної інформаційно-аналітичної системи «Діти» (далі – ЄІАС «Діти») про дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

33. Здійснює підготовку проектів рішень виконавчого органу міської ради як органу опіки та піклування про його висновки при розгляді судом спорів щодо імені, прізвища, по батькові дитини, участі одного з батьків у її вихованні, місця проживання дитини.

34. Розглядає звернення громадян щодо питання спорів між батьками щодо визначення імені, прізвища, по батькові дитини, місця проживання дітей, участі того з батьків, що мешкає окремо, у вихованні дитини.

35.Забезпечує прийом та реєстрацію заяв/повідомлень про вчинення домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті.

36. Координує  заходи реагування на факти вчинення домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, надання допомоги і захисту постраждалим особам, роботи з кривдниками

 

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 5200 грн.;

2) надбавка за вислугу років;

3) надбавка до посадового окладу за ранг;

4) інші виплати, надбавки, премії – у разі встановлення.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України від 12 травня 2015 року               № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» (зі змінами), становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду

головного спеціаліста відділу культури та туризму Яготинської міської ради, буде оголошено та проведено конкурс у визначеному законодавством порядку. 

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, та строк її подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію:

  1. заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади;
  2. копію документа, який посвідчує особу
  3. заповнену особову картку з відповідними додатками;
  4. копію документа про освіту;
  5. копію військового квитка (у разі наявності);
  6. 1 фотокартку розміром 3х4 см.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 Строк подання документів: 6 (шість) календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення добору на офіційному сайті Яготинської міської ради

Останній день прийому документів –

30 травня 2022 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору

Кирик Альона Олексіївна

тел. (04575) 5-66-29,

адреса електронної пошти: orgkadr_mr@ukr.net

кабінет № 307

щодня з 8.00 до 17.00 години,

у п’ятницю з 8.00 до 15.45 години,

обідня перерва - з 13.00 до 13.45 години,

крім вихідних днів.

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

-

 

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Лідерство

вміння обґрунтовувати власну позицію;

вміння працювати в команді та керувати командою;

 

2.

Прийняття ефективних рішень

вміння вирішувати комплексні завдання;

ефективно використовувати ресурси;

вміння працювати з великими масивами інформації;

вміння працювати при багатозадачності;

 

3.

Особистісні компетенції

дисципліна і системність;

самоорганізація та орієнтація на розвиток;

дипломатичність та гнучкість;

незалежність та ініціативність;

вміння працювати в стресових ситуаціях;

 

4.

 Уміння працювати з комп’ютером

володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача (вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення);

досвід роботи із офісним пакетом Microsoft Office ( Word, Excel, Pover Point), навички роботи  з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати офісну техніку;

 

Професійні знання

 

Вимоги

Компоненти вимоги

 1.

Знання законодавства

Знання: 
  Конституції України;

Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»;

Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»
 Закону України «Про запобігання корупції»

 Закону України «Про охорону дитинства»

 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

-

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора