Про оголошення добору на заміщення вакантної посади - спеціаліста І категорії Служби у справах дітей та сім’ї Яготинської міської ради
Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», керуючись Законом України №2259-ІХ від 12 травня 2022 року «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» (далі — Закон № 2259) Яготинська міська рада оголошує добір на заміщення вакантної посади - спеціаліста І категорії Служби у справах дітей та сім'ї Яготинської міської ради.
Умови
оголошення добору на зайняття вакантної посади – спеціаліста І категорії Служби у справах дітей та сім’ї Яготинської міської ради
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
1. Готує пропозиції до проектів державних цільових, галузевих та регіональних програм поліпшення становища сім’ї, брати безпосередню участь в розробці та реалізації відповідних програм. 2. Забезпечує реалізацію державної політики, здійснювати практичні заходи щодо реалізації державної політики в сфері соціального захисту сімей, жінок, охорони материнства та дитинства, оздоровлення та відпочинку дітей, щодо протидії торгівлі людьми, попередження насильства в сім’ї, забезпечення рівних прав і можливостей чоловіків та жінок, протидії будь - яким проявам дискримінації. 3. Здійснює державний нагляд та контроль за дотриманням державної політики в сфері соціального захисту сімей, жінок, охорони материнства та дитинства, оздоровлення та відпочинку дітей, щодо протидії торгівлі людьми, попередження насильства в сім’ї, забезпечення рівних прав і можливостей чоловіків та жінок, протидії будь - яким проявам дискримінації. 4. Сприяє вирішенню питань соціального захисту, освіти, праці, побуту, охорони здоров’я, забезпечення прав і законних інтересів сім’ї, жінок і дітей, здійснювати координацію діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, засобів масової інформації, залучити в установленому порядку жіночі, дитячі та інші громадські організації до реалізації соціальних програм і проектів відповідно до законів України «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», «Про соціальні послуги». 5. Здійснює заходи щодо оздоровлення та відпочинку дітей, насамперед тих, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей». 6. Бере участь в управлінні державними та регіональними фінансовими ресурсами, майном та контролювати їх використання з метою якісного оздоровлення та відпочинку дітей відповідно до чинного законодавства. 7. Організовує проведення досліджень з метою виявлення реального становища сім’ї і жінок та їх участі в економічному, політичному, соціальному та культурному житті міста відповідно до Указу Президента України від 26.07.2005 № 1135 «Про вдосконалення роботи центральних і місцевих органів виконавчої влади щодо забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків». 8. Здійснює заходи з поліпшення становища сімей, у тому числі сімей з дітьми, багатодітних та молодих сімей, забезпечувати роботу з оформлення посвідчень батьків багатодітних родин та дітей з багатодітних родин відповідно до законів України «Про охорону дитинства» ст.1, ст. 5, «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей» ст.4, постанов Кабінету Міністрів України «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї» від 23.12.2015 № 1099, «Про внесення змін до Порядку виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї» від 28.10.2020 № 1003, наказів Міністерства у справах сім’ї, молоді та спорту України від 29.06.2010 № 1947 «Про затвердження інструкції про порядок видачі посвідчень дитини та батьків з багатодітної сім’ї», Положення про службу у справах дітей та сім’ї, затвердженим рішенням Яготинської міської ради від 30.03.2021 № 386-07-VIII та цією посадовою інструкцією. 9. Готує матеріали щодо присвоєння жінкам почесного звання «Мати-героїня» відповідно до Закону України «Про державні нагороди», Положення про почесні звання України, затвердженого Указом Президента України від 29.06.2001 № 476 «Про почесні звання України», указу Президента України від 25.12.2007 № 1254/2007 «Про одноразову винагороду жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». 10. Здійснює заходи щодо попередження насильства в сім’ї на території громади відповідно до Конвенції ООН про права дитини, Сімейного кодексу України, законів України «Про охорону дитинства», «Про запобігання та протидію домашньому насильству», постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 658 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі». 11. Відповідає за проведення процедури встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми, відповідно до Закону України «Про протидію торгівлі людьми», постанов Кабінету Міністрів України від 23.05.2012 № 417 «Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми» та від 22.08.2012 № 783 «Про затвердження порядку взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми». 12. Перевіряє умови проживання сімей, дітей, складати акти з’ясування обставин вчинення насильства в сім’ї або реальної загрози його вчинення відповідно до законів України «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», «Про соціальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 07.09.2009 № 3131/386 «Про затвердження Інструкції щодо порядку взаємодії управлінь (відділів) у справах сім’ї, молоді та спорту, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та відповідних підрозділів органів внутрішніх справ з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї». 13. Розглядає звернення громадян та готує відповіді відповідно до компетенції служби, надає громадянам такі адміністративні послуги: - оформлення та видача посвідчень батьків багатодітних родин та дітей з багатодітних родин; - оформлення документів та підготовка клопотання для присвоєння почесного звання України «Мати-героїня»; - оформлення документів для надання путівки дітямЯготинської громади, які потребують особливої уваги та підтримки, до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку; - встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми. 14. Представляє в межах своєї компетенції права та інтереси дітей, сімей в ході судових засідань в якості представника служби у справах дітей та сім’ї Яготинської міської ради. 15.Здійснює в установленому порядку інформаційно-пропагандистську діяльність. 16.Готує та подає в установленому порядку аналітично-статистичну звітність відповідно до законодавства та міжнародних стандартів i в межах своїх посадових обов’язків, забезпечує ведення, в межах компетенції, державної статистики щодо сімей та дітей. 17. Забезпечує надання консультацій щодо діяльності служби у справах дітей та сім’ї. 18. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, що стосуються соціального захисту дітей та сімей. 19. Забезпечує в межах компетенції доступ до публічної інформації. 20.Організовує роботу з укомплектування архівних документів, що стосуються соціального захисту дітей та сімей. 21. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом. 22. Забезпечує захист персональних даних. 23. Забезпечує підготовку документів на розгляд на засіданні комісії з питань захисту прав дитини. 24. Забезпечує введення інформації до Єдиної інформаційно-аналітичної системи «Діти» (далі – ЄІАС «Діти»). 25. Забезпечує роботу щодо соціального захисту внутрішньо переміщених дітей.
|
|
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад – 5200 грн.; 2) надбавка за вислугу років; 3) надбавка до посадового окладу за ранг; 4) інші виплати, надбавки, премії – у разі встановлення. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» (зі змінами), становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду головного спеціаліста відділу культури та туризму Яготинської міської ради, буде оголошено та проведено конкурс у визначеному законодавством порядку. |
|
Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, та строк її подання |
Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію:
Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Строк подання документів: 7 (сім) календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення добору на офіційному сайті Яготинської міської ради Останній день прийому документів – 05 липня 2022 року |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору |
Кирик Альона Олексіївна тел. (04575) 5-66-29, адреса електронної пошти: orgkadr_mr@ukr.net кабінет № 307 щодня з 8.00 до 17.00 години, у п’ятницю з 8.00 до 15.45 години, обідня перерва - з 13.00 до 13.45 години, крім вихідних днів. |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2 |
Досвід роботи |
-
|
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Лідерство |
вміння обґрунтовувати власну позицію; вміння працювати в команді;
|
2. |
Прийняття ефективних рішень |
вміння вирішувати комплексні завдання; ефективно використовувати ресурси; вміння працювати з великими масивами інформації; вміння працювати при багатозадачності;
|
3. |
Особистісні компетенції |
дисципліна і системність; самоорганізація та орієнтація на розвиток; дипломатичність та гнучкість; вміння працювати в стресових ситуаціях;
|
4. |
Уміння працювати з комп’ютером |
володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача (вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення); досвід роботи із офісним пакетом Microsoft Office ( Word, Excel, Pover Point), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати офісну техніку; |
|
Професійні знання |
|
|
Вимоги |
Компоненти вимоги |
1. |
Знання законодавства |
Знання: Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» Закону України «Про охорону дитинства» Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
- |