У Київській обласній військовій адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» для громадян

Дата: 07.12.2022 15:30
Кількість переглядів: 255

Фото без описуУ Київській ОВА продовжує роботу «гаряча лінія» для прийому звернень від жителів області. Контактний центр працює щоденно (за винятком святкових і вихідних днів) із понеділка по п’ятницю – з 09:00 до 18:00. Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363-07-34.

Так, за минулий тиждень, з 28 листопада до 4 грудня, на телефон «гарячої лінії» Київської обласної військової адміністрації надійшло 249 дзвінків.

Найчастіше заявники порушували питання щодо:

83 % — відключення електроенергії;

16 % — отримання гуманітарної допомоги;

1 % — відсутність теплопостачання.

Усі питання, що надійшли до кол-центру, передані в роботу до відповідних структурних підрозділів. 

Зазначимо, що під час звернення на «гарячу лінію» КОВА заявник має повідомити оператору кол-центру таку інформацію:

  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону;
  • суть порушеного питання, пропозиції, заяви, що зазначається стисло, лаконічно.

Важливо! Дзвінки з номерів українських мобільних операторів здійснюються за тарифом оператора.

Інформує Київська ОВА


« повернутися до розділу «Регіональні новини»

Код для вставки на сайт