ДТЕК Київські регіональні електромепрежі ІНФОРМУЄ

Дата: 12.12.2022 09:21
Кількість переглядів: 109

Щоб дізнатися, чому у вас вдома немає світла й, за необхідності, зробити аварійну заявку, потрібно виконати три кроки:

⇒ Перевірте на сайті ДТЕК, чи є на поточний момент за вашою адресою вже зареєстровані аварійні, стабілізаційні або екстрені відключення.

⇒ Якщо відключень нема, зверніться до свого ОСББ, ЖБК чи УК, щоб вони перевірили внутрішньобудинкові мережі.

⇒ Якщо з внутрішньобудинковими мережами все в порядку, ОСББ, ЖБК чи УК мають звернутися до ДТЕК із заявкою. Компанія все перевірить та відремонтує.

Тримаймося! Віримо в ЗСУ та енергетичний фронт!

Фото без опису


« повернутися до розділу «Регіональні новини»

Код для вставки на сайт