ДТЕК Київські регіональні електромепрежі ІНФОРМУЄ
Дата: 12.12.2022 09:21
Кількість переглядів: 109
Щоб дізнатися, чому у вас вдома немає світла й, за необхідності, зробити аварійну заявку, потрібно виконати три кроки:
⇒ Перевірте на сайті ДТЕК, чи є на поточний момент за вашою адресою вже зареєстровані аварійні, стабілізаційні або екстрені відключення.
⇒ Якщо відключень нема, зверніться до свого ОСББ, ЖБК чи УК, щоб вони перевірили внутрішньобудинкові мережі.
⇒ Якщо з внутрішньобудинковими мережами все в порядку, ОСББ, ЖБК чи УК мають звернутися до ДТЕК із заявкою. Компанія все перевірить та відремонтує.
Тримаймося! Віримо в ЗСУ та енергетичний фронт!