Про оголошення добору на заміщення вакантної  посади - начальника відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради

Дата: 16.01.2023 08:23
Кількість переглядів: 106

Фото без описуВідповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», керуючись Законом України №2259-ІХ від 12 травня 2022 року «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» (далі — Закон № 2259), розпорядження Яготинської міської ради від 16.01.2023 №11 "Про оголошення добру на заміщення вакантної посади - начальника відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради" Яготинська міська рада оголошує добір на заміщення вакантної  посади - начальника відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради.

Умови
оголошення добору на зайняття вакантної посади – начальника відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг

Яготинської міської ради

Загальні умови

Посадові обов’язки

  1. Забезпечення реалізації державної політики і повноважень органу місцевого самоврядування у сфері  надання адміністративних послуг;
  2. прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;
  3. видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
  4. організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
  5. здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
  6. надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 7000 грн.;

2) надбавка за вислугу років;

3) надбавка до посадового окладу за ранг;

4) інші виплати, надбавки, премії – у разі встановлення.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України від 12 травня 2015 року№ 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» (зі змінами), становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду

Начальника відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради, буде оголошено та проведено конкурс у визначеному законодавством порядку. 

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, та строк її подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію:

  1. заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади;
  2. копію документа, який посвідчує особу
  3. заповнену особову картку з відповідними додатками;
  4. копію документа про освіту;
  5. копію військового квитка (у разі наявності);
  6. 1 фотокартку розміром 3х4 см.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Строк подання документів: 7 (сім) календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення добору на офіційному сайті Яготинської міської ради

Останній день прийому документів –

22 січня 2023 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору

Кирик Альона Олексіївна

тел. (04575) 5-66-29,

адреса електронної пошти: orgkadr_mr@ukr.net

кабінет № 307

щодня з 8.00 до 17.00 години,

у п’ятницю з 8.00 до 15.45 години,

обідня перерва - з 13.00 до 13.45 години,

крім вихідних днів.

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста

2

Досвід роботи

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

Професійні знання

 

Вимоги

Компоненти вимоги

 1.

Знання законодавства

Знання: 
Конституції України;

Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»;

Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»
Закону України «Про запобігання корупції»


« повернутися до розділу «Оголошення громади»

Код для вставки на сайт