Відділ з питань юридичного забезпечення інформує: перелік документів, які слід мати при собі для проходження МСЕК
Під час звернення до МСЕК вам необхідно мати з собою документи, що підтверджують стійке порушення функцій організму, обумовлене захворюваннями, наслідками травм або вродженими вадами, які спричиняють обмеження нормальної життєдіяльності особи.
Крім того, необхідно пред’явити:
⇒ паспорт або ID картку з витягом з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;
військовий квиток (копію) або тимчасове посвідчення (для військовозобов’язаних, призовників);
⇒ направлення на МСЕК (форма №088/о);
⇒ медичну документацію, оригінали (виписки з амбулаторної карти форма 025/о, виписки з історії хвороби стаціонарного хворого форма 027/о, результати лабораторних, інструментальних, променевих обстежень, консультативні висновки профільних обласних спеціалістів тощо) та амбулаторну картку хворого;
⇒ інші додаткові документи у разі необхідності підтвердження тієї чи іншої причини інвалідності.
На період дії воєнного стану МСЕК здійснює свої функції за принципом екстериторіальності.
У разі, коли особа звертається для встановлення інвалідності та не може прибути на огляд до МСЕК, комісія може приймати рішення про встановлення інвалідності заочно на підставі направлення ЛКК ЗОЗ.
Якщо ви або ваша дитина маєте інвалідність і не можете пройти обстеження й оформити направлення на МСЕК, строк повторного огляду вважається продовженим на весь час дії воєнного стану та впродовж 6 місяців після його припинення/скасування.
Джерело: МОЗ