Телефонна «гаряча лінія» Київської ОВА продовжує приймати звернення від громадян
У Київській обласній військовій адміністрації продовжує свою роботу контакт-центр для прийому звернень від жителів регіону.
Так, за минулий тиждень, з 17 до 23 квітня, на «гарячу лінію» Київської ОВА надійшло 127 телефонних дзвінків. Усі запити, що отримав контактний центр КОВА, передані для опрацювання до відповідних структур.
«Гаряча лінія» працює щодня з понеділка по п’ятницю: 09:00-18:00.
Прийом заявок здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.
Громадяни можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на надзвичайну ситуацію чи подію на території Київської області. Також за цим номером можуть телефонувати представники бізнесу, благодійних та громадських організацій із пропозиціями щодо допомоги мешканцям регіону.
Звертаємо увагу, дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.
Інформує Київська ОВА