У Київській обласній військовій адміністрації працює телефон «гарячої лінії»: (044) 363 07 34
У Київській ОВА продовжує роботу «гаряча лінія» за номером: (044) 363 07 34. Звернутися до контакт-центру може кожен громадянин. Крім того, приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності.
Обласна «гаряча лінія» працює з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 години.
Важливо знати, що реєструються та розглядаються лише ті звернення, які належать до компетенції обладміністрації та стосуються різних сфер діяльності пристоличного регіону.
Протягом останнього тижня, від 19 до 25 червня, на телефон «гарячої лінії» КОВА надійшло 76 дзвінків. Усі заяви були передані до відповідних структурних підрозділів КОВА або відразу надані відповіді.
Нагадаємо, під час звернення до контакт-центру заявник має повідомити оператору такі дані:
- прізвище, ім’я та по батькові;
- поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону.
Викласти суть порушеного питання, пропозиції, заяви, що зазначається стисло, лаконічно.
Інформує Київська ОВА