«Гаряча лінія» Київської ОВА продовжує приймати дзвінки від громадян
У Київській обласній військовій адміністрації продовжує свою роботу контакт-центр для прийому звернень від жителів регіону.
Прийом заявок здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34. На «гарячу лінію» можна звернутися щодня з понеділка по п’ятницю: 09:00-18:00.
Громадяни можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на надзвичайну ситуацію чи подію, функціонування укриттів на території Київської області та інших питань. Також за цим номером можуть телефонувати представники бізнесу, благодійних та громадських організацій із пропозиціями щодо допомоги мешканцям регіону.
Звертаємо увагу, питання і пропозиції повинні стосуватися пристоличного регіону та належати до компетенції обладміністрації.
Так, за минулий тиждень, з 3 до 9 липня, на «гарячу лінію» КОВА надійшло 74 телефонні дзвінки. Усі запити були передані для опрацювання до відповідних структур.
Нагадуємо, що дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.
Інформує Київська ОВА