Телефонна «гаряча лінія» Київської ОВА продовжує приймати звернення від громадян
У Київській обласній військовій адміністрації триває робота «гарячої лінії» для прийому заявок від жителів пристоличного регіону. Контактний центр працює з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00. Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.
Жителі регіону можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на надзвичайну ситуацію чи подію на території Київської області. Також за цим номером можуть телефонувати представники бізнесу, благодійних та громадських організацій із пропозиціями щодо допомоги мешканцям регіону.
Так, протягом минулого тижня, з 31 липня по 6 серпня, громадяни найчастіше порушували питання, які стосуються роботи структурних підрозділів КОВА. Крім того, заявників цікавила інформація щодо виплат від міжнародних організацій та отримання матеріальної допомоги внутрішньо переміщеним особам.
Усі питання, які порушували додзвонювачі, передані в роботу до відповідних підрозділів.
Нагадаємо, що для реєстрації звернення на «гарячу лінію» КОВА заявник має повідомити оператору контактного центру такі дані:
- прізвище, ім’я та по батькові;
- контактний номер телефону, поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення;
- викласти суть порушеного питання, пропозиції, заяви чітко і лаконічно.
Інформує Київська ОВА