Про оголошення добору на заміщення вакантної посади – начальника відділу господарського забезпечення апарату Яготинської міської ради

Дата: 31.08.2023 11:04
Кількість переглядів: 122

Фото без описуВідповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», керуючись пунктом 5 статті 10 Закону України від 12 травня 2015 року №389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» (зі змінами), Законом України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», розпорядження Яготинської міської ради від 31 серпня 2023 року № 113 «Про оголошення добору на заміщення вакантної посади – начальника відділу господарського забезпечення апарату Яготинської міської ради» з метою забезпечення роботи відділу господарського забезпечення апарату Яготинської міської ради оголошує добір на заміщення вакантної посади – начальника відділу господарського забезпечення апарату Яготинської міської ради.

Умови
оголошення добору на зайняття вакантної посади – начальника відділу господарського забезпечення  апарату Яготинської міської ради

Загальні умови

Посадові обов’язки

  1. Проводить належні заходи по утриманню, експлуатації та ремонту систем електро-, водо-, тепло- постачання приміщень міської ради.
  2. Контролює утримання службових приміщень у належному технічному, санітарному та протипожежному стані.
  3. Здійснює організаційні заходи і контроль за станом охорони адміністративних будинків, службових приміщень, майна міської ради.
  4. Забезпечує необхідний ремонт приміщень міської ради, меблів та іншого інвентарю.
  5. Забезпечує своєчасне обслуговування, заправку, ремонт оргтехніки апарату міської ради та роботу локальної мережі.
  6. Організовує виконання підготовчих робіт при проведенні капітального і поточних ремонтів службових приміщень. Приймає участь у складі комісії по прийому в експлуатацію відремонтованих службових приміщень.
  7. Контролює та організовує роботу водіїв, веде облік використання автотранспорту у міській раді.
  8. Забезпечує матеріально-технічне забезпечення та обслуговування автотранспорту.
  9. Розробляє та вносить пропозиції щодо розподілу ліміту пробігу транспорту на поточний рік, контролює його дотримання.
  10. Оформлює необхідну технічну документацію при прийманні-передачі (реалізації, списанні) автотранспорту.
  11. Стежить за належним утриманням державної символіки та символіки у службових приміщеннях міської ради, своєчасним оформленням адмінбудинків до державних свят.
  12. Готує проекти розпоряджень міського голови, рішень міської ради та виконавчого комітету з питань, що віднесені до компетенції Відділу.
  13. Організовує забезпечення структурних підрозділів апарату міської ради меблями, канцтоварами, друкованою продукцією, папером, оргтехнікою та іншим інвентарем.
  14. Забезпечує проведення та надійне функціонування телефонного зв’язку в приміщеннях міської ради.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 7000 грн.;

2) надбавка за вислугу років;

3) надбавка до посадового окладу за ранг;

4) інші виплати, надбавки, премії – у разі встановлення.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (зі змінами), становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду

начальника відділу господарського забезпечення апарату Яготинської міської ради, буде оголошено та проведено конкурс у визначеному законодавством порядку. 

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, та строк її подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію:

  1. заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади;
  2. копію документа, який посвідчує особу
  3. заповнену особову картку з відповідними додатками;
  4. копію документа про освіту;
  5. копію військового квитка (у разі наявності);
  6. 1 фотокартку розміром 3х4 см.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 Строк подання документів: 5 (п’ять) календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення добору на офіційному сайті Яготинської міської ради

Останній день прийому документів –

05 вересня 2023 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору

Кирик Альона Олексіївна

тел. (04575) 5-66-29,

адреса електронної пошти: orgkadr_mr@ukr.net

кабінет № 307

щодня з 8.00 до 17.00 години,

у п’ятницю з 8.00 до 15.45 години,

обідня перерва - з 13.00 до 13.45 години,

крім вихідних днів.

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

  вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста

2

Досвід роботи

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

Професійні знання

 

Вимоги

Компоненти вимоги

 1.

Знання законодавства

Знання: 
Конституції України,

Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,

Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції» та інші законодавчі і нормативно-правові документи за напрямом діяльності


« повернутися до розділу «Оголошення громади»

Код для вставки на сайт