Про оголошення добору на заміщення вакантної посади – адміністратора відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради

Дата: 11.09.2023 11:08
Кількість переглядів: 86

Фото без описуВідповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», керуючись пунктом 5 статті 10 Закону України від 12 травня 2015 року №389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» (зі змінами), Законом України від 12 травня 2022 року №2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», розпорядження Яготинської міської ради від 11 вересня 2023 року № 118 «Про оголошення добору на заміщення вакантної посади – адміністратора відділу адміністрування Управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради» з метою забезпечення роботи відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг,  Яготинська міська рада оголошує добір на заміщення вакантної посади – адміністратора відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради.

Умови
оголошення добору на зайняття вакантної посади – адміністратора відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради

Загальні умови

Посадові обов’язки

  1. Забезпечення реалізації державної політики і повноважень органу місцевого самоврядування у сфері  надання адміністративних послуг.
  2. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.
  3. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.
  4. Видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
  5. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання.
  6. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 5400 грн.;

2) надбавка за вислугу років;

3) надбавка до посадового окладу за ранг;

4) інші виплати, надбавки, премії – у разі встановлення.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України від 12 травня 2015 року               № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» (зі змінами), становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду

адміністратора відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради, буде оголошено та проведено конкурс у визначеному законодавством порядку. 

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, та строк її подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію:

  1. заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади;
  2. копію документа, який посвідчує особу
  3. заповнену особову картку з відповідними додатками;
  4. копію документа про освіту;
  5. копію військового квитка (у разі наявності);
  6. 1 фотокартку розміром 3х4 см.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 Строк подання документів: 7 (сім) календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення добору на офіційному сайті Яготинської міської ради

Останній день прийому документів –

17 вересня 2023 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору

Кирик Альона Олексіївна

тел. (04575) 5-66-29,

адреса електронної пошти: orgkadr_mr@ukr.net

кабінет № 307

щодня з 8.00 до 17.00 години,

у п’ятницю з 8.00 до 15.45 години,

обідня перерва - з 13.00 до 13.45 години,

крім вихідних днів.

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

  вища освіта (молодший  спеціаліст)  або  повна загальна середня  освіта,  професійно-технічна освіта

2

Досвід роботи

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

Професійні знання

 

Вимоги

Компоненти вимоги

 1.

Знання законодавства

Знання: 
Конституції України,

Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,

Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції» та інші законодавчі і нормативно-правові документи за напрямом діяльності


« повернутися до розділу «Оголошення громади»

Код для вставки на сайт