Про оголошення добору на заміщення вакантної посади – головного спеціаліста Відділу з питань праці та соціального захисту населення Яготинської міської ради

Дата: 26.09.2023 15:01
Кількість переглядів: 78

Фото без описуВідповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», керуючись пунктом 5 статті 10 Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», розпорядження Яготинської міської ради від 26.09.2023 № "Про оголошення добору на заміщення вакантної посади – головного спеціаліста Відділу з питань праці та соціального захисту населення Яготинської міської ради" з метою забезпечення роботи Відділу з питань праці та соціального захисту населення Яготинської міської ради, Яготинська міська рада оголошує добір.

Умови
оголошення добору на зайняття вакантної посади – головного спеціаліста Відділу з питань праці та соціального захисту населення Яготинської міської ради

Загальні умови

Посадові обов’язки

  1. Прийняття заяв та документів для призначення всіх видів державних соціальних допомог відповідно до законодавства, пільг та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, перевірка правильності поданих документів відповідно до законодавства.
  2. Надання послуг соціального характеру з використанням програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада».
  3. Формування і направлення електронних заяв з прикріпленням сканованими копіями документів до районного управління соціального захисту населення.
  4. Ведення журналу реєстрації громадян для здійснення моніторингу опрацьованих справ і здійснення швидкого пошуку звернень громадян.
  5. Проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу з громадянами щодо визначення права та порядку оформлення різних видів державної соціальної допомоги та компенсаційних виплат визначених законодавством України.
  6. Сприяння громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів державної допомоги, субсидій та надання пільг.
  7. Організація роботи з укомплектування архівних документів, що стосуються соціального захисту населення.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 5200 грн.;

2) надбавка за вислугу років;

3) надбавка до посадового окладу за ранг;

4) інші виплати, надбавки, премії – у разі встановлення.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (зі змінами), становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду

головного спеціаліста Відділу з питань праці та соціального захисту населення Яготинської міської ради, буде оголошено та проведено конкурс у визначеному законодавством порядку. 

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, та строк її подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію:

  1. заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади;
  2. копію документа, який посвідчує особу
  3. заповнену особову картку з відповідними додатками;
  4. копію документа про освіту;
  5. копію військового квитка (у разі наявності);
  6. 1 фотокартку розміром 3х4 см.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 Строк подання документів: 7 (сім) календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення добору на офіційному сайті Яготинської міської ради

Останній день прийому документів –

02 жовтня 2023 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору

Кирик Альона Олексіївна

тел. (04575) 5-66-29,

адреса електронної пошти: orgkadr_mr@ukr.net

кабінет № 307

щодня з 8.00 до 17.00 години,

у п’ятницю з 8.00 до 15.45 години,

обідня перерва - з 13.00 до 13.45 години,

крім вихідних днів.

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого   бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

-

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

Професійні знання

 

Вимоги

Компоненти вимоги

 1.

Знання законодавства

Знання: 
Конституції України,

Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,

Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції» та інші законодавчі і нормативно-правові документи за напрямом діяльності

Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора