Про оголошення добору на заміщення вакантної посади – адміністратора відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради
Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», керуючись пунктом 5 статті 10 Закону України від 12 травня 2015 року №389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» (зі змінами), Законом України від 12 травня 2022 року №2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», розпорядження Яготинської міської ради від 26 грудня 2023 року № 181 «Про оголошення добору на заміщення вакантної посади – адміністратора відділу адміністрування Управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради» з метою забезпечення роботи відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг, Яготинська міська рада оголошує добір на заміщення вакантної посади – адміністратора відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради.
Умови
оголошення добору на зайняття вакантної посади – адміністратора відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
|
|
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад – 5400 грн.; 2) надбавка за вислугу років; 3) надбавка до посадового окладу за ранг; 4) інші виплати, надбавки, премії – у разі встановлення. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» (зі змінами), становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду адміністратора відділу адміністрування управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради, буде оголошено та проведено конкурс у визначеному законодавством порядку. |
|
Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, та строк її подання |
Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію:
Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Строк подання документів: 7 (сім) календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення добору на офіційному сайті Яготинської міської ради Останній день прийому документів – 1 січня 2024 року |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору |
Кирик Альона Олексіївна тел. (04575) 5-66-29, адреса електронної пошти: orgkadr_mr@ukr.net кабінет № 307 щодня з 8.00 до 17.00 години, у п’ятницю з 8.00 до 15.45 години, обідня перерва - з 13.00 до 13.45 години, крім вихідних днів. |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища освіта (молодший спеціаліст) або повна загальна середня освіта, професійно-технічна освіта |
2 |
Досвід роботи |
стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року |
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|
Професійні знання |
|
|
Вимоги |
Компоненти вимоги |
1. |
Знання законодавства |
Знання: Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції» та інші законодавчі і нормативно-правові документи за напрямом діяльності |