🔰ДОБІР НА ВАКАНТНІ ПОСАДИ!!!
👉Головний спеціаліст відділу з питань призначення та перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг
(2 посади, робочі місця - м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків, 2)
Посадові обов’язки: прийом та підготовка документів для призначення (перерахунку) пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший вид пенсії, для виплати допомоги на поховання, поновлення виплати пенсії особам з числа колишніх військовослужбовців та членів їх сімей, які мають право на пенсію згідно із Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», та відпрацювання прийнятих заяв в установлені терміни. Формування та ведення пенсійних справ, забезпечення їх обліку та зберігання.
Кваліфікаційні вимоги: наявність вищої освіти за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра.
Умови оплати праці: посадовий оклад – 11855 грн, надбавки, доплати, премії.
👉Головний спеціаліст відділу захисту інформаційних систем
управління інформаційних систем та електронних реєстрів
(робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків, 2)
Посадові обов’язки: забезпечення захисту інформації та адміністрування комплексу засобів захисту вузла в інформаційно-комунікаційній системі. Здійснення контролю стану безпеки інформації, аналіз випадків порушення стану безпеки та здійснення заходів щодо мінімізації наслідків інцидентів безпеки із дотриманням законодавства про захист інформації. Здійснення виконання функції із забезпечення кібербезпеки, кіберзахисту, криптографічного захисту інформації та дотримання політики безпеки при використанні засобів криптографічного захисту інформації.
Кваліфікаційні вимоги: наявність вищої освіти за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра за напрямом інформаційних та комп’ютерних технологій.
Умови оплати праці: посадовий оклад – 13633 грн, надбавки, доплати, премії.
👉Головний спеціаліст відділу адміністрування інформаційних систем
управління інформаційних систем та електронних реєстрів
(3 посади, робочі місця:
(м. Бориспіль, вул. Головатого,4;
м. Вишгород, вул. Межигірського Спаса, 6;
м. Київ, вул. Вишняківська, 2а)
Посадові обов’язки: забезпечення ведення та супроводження інформаційно-аналітичних систем; забезпечення формування аналітичних та звітних даних інформаційно-аналітичних систем; проведення інформаційно-роз’яснювальної та методологічної роботи з питань ведення обліку відомостей про застрахованих осіб, функціонування інформаційно - аналітичних систем, організації надання адміністративних послуг, захисту інформації.
Кваліфікаційні вимоги: наявність вищої освіти за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра за напрямом інформаційних та комп’ютерних технологій.
Умови оплати праці: посадовий оклад – 11855 грн, надбавки, доплати, премії.
👉Головний спеціаліст відділу
бухгалтерського обліку № 1
фінансово-економічного управління
(робоче місце – м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 90)
Посадові обов’язки: ведення бухгалтерського обліку бюджетної установи згідно вимог чинного законодавства України; облік основних засобів, капітальних інвестицій та цільового фінансування; інвентаризація та списання активів; підготовка статистичної звітності.
Кваліфікаційні вимоги: вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра або молодшого бакалавра (економічна), досвід роботи необов'язковий.
Умови оплати праці: посадовий оклад – 11855 грн, надбавки, доплати та премії відповідно до Закону України “Про державну службу”.
👉Головний спеціаліст відділу
забезпечення наповнення бюджету № 1
фінансово-економічного управління
(робоче місце – с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, 13в)
Посадові обов’язки: планування та ведення обліку надходжень з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій та інших надходжень. Формування та контроль адміністративної звітності про надходження коштів до Пенсійного фонду України, структуру заборгованості та заходи щодо її погашення.
Взаємодія та обмін інформацією з Головним управлінням Державної податкової служби та Державної служби з питань праці у Київській області, контролюючими, правоохоронними органами, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, установами та організаціями щодо забезпечення прав застрахованих осіб у пенсійному та соціальному страхуванні, проведення заходів по легалізації зайнятості та заробітної плати.
Аналіз надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Проведення роботи по погашенню заборгованості зі сплати ЄСВ.
Кваліфікаційні вимоги: вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра або молодшого бакалавра (економічна), досвід роботи необов'язковий.
Умови оплати праці: посадовий оклад – 11855 грн, надбавки, доплати та премії відповідно до Закону України “Про державну службу”.
👉Головний спеціаліст-юрисконсульт
відділу організації правової роботи юридичного управління
(робоче місце – с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, 13в)
Посадові обов’язки: підготовка аналітичних матеріалів та інших документів з питань забезпечення дотримання чинного законодавства в діяльності органів Пенсійного фонду України.
Підготовка звітних даних за встановленими формами, узагальнення їх, оформлення звітів щодо правової роботи.
Забезпечення підготовки проєктів, розгляд, перевірка адвокатських запитів та звернень громадян, підготовка відповідей на запити центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій, які надходять до Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області.
Кваліфікаційні вимоги: вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра (юридична), досвід роботи необов'язковий.
Умови оплати праці: посадовий оклад – 13633 грн, надбавки, доплати та премії відповідно до Закону України “Про державну службу”.
👉Заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу обробки звернень громадян
(робоче місце - м. Київ, вул. Вишняківська,2а)
Посадові обов’язки: організація роботи щодо здійснення прийому кореспонденції за зверненнями громадян, що надійшла фельд'єгерським зв'язком, засобами поштового та електронного зв’язку. Забезпечувати в установленому порядку реєстрацію паперових та електронних звернень громадян та запитів на публічну інформацію в автоматизованому режимі. Надсилання за належністю звернення громадян та запитів на публічну інформацію. Ведення роз’яснювальної роботи з громадянами, які виявили бажання звернутись (або звернулись) на особистий прийом до Головного управління, про порядок розгляду питань, надання допомоги в оформленні письмових звернень та запитів на публічну інформацію.
Кваліфікаційні вимоги: наявність вищої освіти за освітнім ступенем не нижче магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
Умови оплати праці: посадовий оклад – 14 972 грн, надбавки, доплати, премії.
👉Головний спеціаліст відділу обробки звернень громадян
управління документального забезпечення
(робоче місце - м. Київ, вул. Вишняківська,2а)
Посадові обов’язки: здійснення прийому кореспонденції за зверненнями громадян, що надійшла фельд'єгерським зв'язком, засобами поштового та електронного зв’язку. Забезпечувати в установленому порядку реєстрацію паперових та електронних звернень громадян та запитів на публічну інформацію в автоматизованому режимі. Надсилання за належністю звернення громадян та запитів на публічну інформацію. Ведення роз’яснювальної роботи з громадянами, які виявили бажання звернутись (або звернулись) на особистий прийом до Головного управління, про порядок розгляду питань, надання допомоги в оформленні письмових звернень та запитів на публічну інформацію.
Кваліфікаційні вимоги: наявність вищої освіти за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра за напрямом інформаційних та комп’ютерних технологій.
Умови оплати праці: посадовий оклад – 9 372 грн, надбавки, доплати, премії.
Інженер з охорони праці сектору з питань охорони праці та цивільного захисту
(робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків, 2)
Посадові обов’язки: організація, здійснення та контроль заходів з охорони праці, спрямованих на створення безпечних умов праці, запобігання нещасним випадкам, професійним захворюванням, аваріям у процесі трудової діяльності, захист працівників, майна і територій від надзвичайних ситуацій та подій.
Кваліфікаційні вимоги: наявність досвіду роботи у сфері охорони праці та цивільного захисту не менше 2 років.
Умови оплати праці: заробітна плата від 12000 до 17000 (залежить від розміру надбавок, доплат, премій)
➡️Особа, яка бажає взяти участь у доборі на вакантні посади, подає резюме на електронну адресу: gupfupersonal@ukr.net
Термін прийому резюме до 19 грудня 2024 року (включно).
Докладніше про умови призначення на посади: