Інформація про роботу управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради у травні 2025 року
У травні 2025 року фахівцями управління (центру) надання адміністративних послуг (далі –ЦНАП) опрацьовано 1300 заяв громадян щодо надання адміністративних послуг.
За сферами надання:
- реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування – 777;
- державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 303;
- послуги у сфері Державного земельного кадастру – 125;
- реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 42;
- адміністративні послуги соціального характеру – 47;
- послуги соціального характеру – 28;
- послуги у сфері будівництва – 5;
- реєєстрація громадських формувань – 2;
- інформаційне повідомлення про пошкоджене майно – 1.
На виконання відповідного рішення ради продовжує активно працювати. «Єдине вікно» для обслуговування ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» – так зване «Єдине вікно ветерана», – через яке отримали послуги у звітному періоді 16 осіб даної категорії.
За платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету надійшло коштів у сумі 69 072.72 грн:
- за отримання інформації з Державного земельного кадастру – 17 562.40 грн;
- за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно – 39 570.00 грн;
- за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань – 7 580.00 грн;
- за реєстрацію місця проживання – 4 360.32 грн грн.
Державний бюджет поповнився коштами у сумі 10 760.00 грн. Основним джерелом надходжень до нього був адмінзбір за послуги у сфері ДЗК, реєстрації нерухомості та бізнесу.