Інформація про роботу управління (центру) надання адміністративних послуг Яготинської міської ради у червні 2025 року
У червні 2025 року фахівцями управління (центру) надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) опрацьовано 1315 заяв громадян щодо надання адміністративних послуг.
За сферами надання:
реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування – 790;
державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 341;
послуги у сфері Державного земельного кадастру – 112;
реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців – 26;
послуги соціального характеру – 18;
послуги ветеранам війни – 26;
послуги у сфері будівництва – 1;
реєстрація громадських формувань – 1.
За платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету надійшло коштів у сумі 73 327.02 грн:
за отримання інформації з Державного земельного кадастру – 16 502.60 грн;
за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно – 46 020.00 грн;
за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – 5 460.00 грн;
за реєстрацію місця проживання – 5 344.42 грн.
Державний бюджет поповнився коштами у сумі 3 840.00 грн. Основним джерелом надходжень до нього був адмінзбір за послуги у сфері ДЗК, реєстрації нерухомості та бізнесу.
Разом з тим, для забезпечення зручності та економії часу відвідувачів у ЦНАПі впроваджено інформаційну систему електронної черги для запису на прийом.
Завдяки співпраці з ГО «Центр розвитку ініціатив «ІнСорс» та у рамках проєкту ПРООН «Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні» створено консультаційний пункт для бізнесу.
В рамках Меморандуму про співпрацю між Яготинською міською радою, Центральним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції та Відділенням Нотаріальної палати України в Київській області, з метою забезпечення організації доступності населення громади до отримання безоплатних онлайн- та офлайн-послуг нотаріусів на базі ЦНАП запроваджено надання безкоштовних консультацій нотаріусів.