Звіт Яготинського міського голови за 2018 рік /частина 1/

Дата: 25.01.2019 15:36
Кількість переглядів: 721

Фото без описуШановні яготинці! Завершився ще один рік нашої спільної праці, перегорнуто ще одну сторінку історії Яготина, історії, яку ми творимо з вами разом. Сьогодні я звітуюся перед вами вже восьмий раз поспіль.

Наше спілкування в режимі відкритого діалогу – це обов'язкова умова діяльності місцевого самоврядування – тієї влади, яку ви обрали для вирішення найбільш актуальних питань життєдіяльності нашого міста. Адже всі зміни, які відбуваються в місті – це результат нашої з вами спільної повсякденної роботи. А одним з головних досягнень року, що минув, – є стабільність, передбачуваність та спокій в життєдіяльності громади міста.

Сьогодні разом з вами хотіла б проаналізувати, що вдалося зробити протягом звітного періоду, над вирішенням яких проблем необхідно працювати надалі, які корективи варто вносити в подальшу діяльність.

ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕПУТАТСЬКОГО КОРПУСУ, ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТА АПАРАТУ МІСЬКОЇ РАДИ

Яготинська міська рада VІІ скликання працює у складі 26 депутатів, які є представниками 8 політичних сил.

1. Яготинська районна організація політичної партії «Наш край» - 6

2. Яготинська районна організація політичної партії «Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина» - 5

3. Яготинська районна партійна організація політичної партії УКРАЇНСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ  ПАТРІОТІВ «УКРОП»  -  4

4. Яготинська районна організація політичної партії «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ»  -  4

5. Яготинська районна партійна організація політичної партії «Воля» - 2

6. Яготинська районна організація політичної партії «Опозиційний блок» - 2

7. Яготинська районна організація політичної партії «Радикальна партія Олега Ляшка» - 2

8. Яготинська районна організація політичної партії Всеукраїнське об’єднання «Свобода» - 1

Робота міської ради здійснюється згідно чинного законодавства та річного плану роботи переважно у формі засідань постійних комісій та пленарних засідань ради.

При Яготинській міській раді сьомого скликання працює 5 постійних депутатських комісій, а саме:

Комісія з питань Регламенту, депутатської етики, правової політики, взаємодії із засобами масової інформації та контролю за виконанням рішень ради та виконавчого комітету розглядає питання розвитку місцевого самоврядування, гласності, правопорядку, депутатської етики  та взаємовідносин депутатського корпусу, здійснює контроль за виконанням рішень міської ради та виконавчого комітету, дотриманням Регламенту, а також інші питання, віднесені до компетенції органів місцевого самоврядування, згідно з законодавством України.

Голова комісії - Басанець Микола Михайлович

Лавріненко О.О. – заступник голови комісії

Лугіна Т.В. -  секретар комісії

члени комісії: Васюта С.П., Кітченко Т.Д. 

Комісія з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та інвестування розглядає проект міського бюджету на відповідний рік, пропозиції про внесення доповнень і змін до нього, звіт про виконання міського бюджету, а також інші питання.

Голова комісії – Малюга Олександр Вікторович  

Тюпа С.В. – заступник голови комісії

Лисенко Ю.В. – секретар комісії

члени комісії: Смаглій І.М., Лавріненко О.О., Пелехань М.О.

Комісія з питань регулювання земельних відносин,  містобудування та охорони довкілля розглядає питання у сфері регулювання земельних відносин,  містобудування та охорони довкілля.

Голова комісії - Кудрявський Олександр Миколайович

Галас С.В. – заступник голови комісії

Борщик О.О. – секретар комісії

члени комісії: Васюта А.Г., Гусь Н.М.

Комісія з питань приватизації, управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства, благоустрою, підприємництва, торгівлі та транспорту розглядає питання, пов’язані із станом і розвитком житлово-комунального господарства, приватизації і благоустрою міста, розвитком малого бізнесу, торгівлі, транспорту.

Голова комісії - Крутько Володимир Іванович

Білиця В.Л. – заступник голови комісії

Чорнобай І. А.- секретар комісії

члени комісії: Вознюк В.Ф., 

Толкач Ю.Г.

Комісія з питань соціального захисту, охорони здоров’я,  духовності, освіти, культури, спорту, справ молоді та гуманітарних питань розглядає питання, що стосуються духовності, освіти, культури, спорту, молоді, соціального захисту населення, охорони здоров’я. 

Голова комісії - Шулла Іван Томашович

Стовбчатий Ю.Л. – заступник голови комісії

Даценко Л.Г. – секретар комісії

члени комісії: Дворецька Т.М., Дзюбак Л.В.

Робота постійних комісій визначається Регламентом міської ради та Положенням про постійні комісії. Засідання постійних комісій скликаються в міру необхідності для вивчення, попереднього розгляду та підготовки питань, які надалі, з рекомендації комісій, виносяться на розгляд пленарних засідань ради. Питання, що стосуються планування роботи міської ради, проекту річного бюджету, цільових програм та інші питання життєдіяльності міста розглядаються на розширених засіданнях декількох комісій.

За звітний період  проведено 14 пленарних засідань міської ради, на яких прийнято 545 рішень. Питання, які розглядалися на сесіях міської ради, спрямовані на покращення усіх сфер життєдіяльності міста та його мешканців.

Протягом звітного періоду міська рада підтримала та направила ряд звернень міського голови та депутатського корпусу щодо ситуацій які складалися в державі та стосуються кожного її громадянина, а саме: звернення до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Генеральної прокуратури України щодо неприпустимості підвищення ціни на газ для населення та необхідності реагування на ситуацію, що складалася на ринку електричної енергії.

Проекти рішень, самі рішення, відомості щодо поіменного голосування з питань, які розглядалися на пленарних засіданнях, систематично публікуються на офіційному веб-сайті міської ради.

Щодо роботи виконавчого комітету. За звітний період ним було забезпечено належне виконання власних та делегованих повноважень.

За 2018 рік було  проведено 14 засідань виконавчого комітету Яготинської міської ради на яких прийнято 209 рішень. На засіданнях виконкому, окрім розгляду планових питань, затверджувалася проектна документація на проведення капітального ремонту вулиць міста, надавалися дозволи на виготовлення проектної документації на підключення до міських водопровідних мереж міста, погоджувався режим роботи торгових закладів,  розглядалися питання надання матеріальної допомоги учасникам АТО та окремим категоріям жителів міста.

Весною минулого року члени виконкому запропонували  розглядати звіти про роботу комунальних підприємств міської ради не тільки за результатами їх діяльності за рік, а робити це щоквартально, з наступним розглядом на сесії міської ради.  Робота в такому форматі дозволяє протягом року  знати про все, що робиться в місті, а при необхідності – оперативно вносити пропозиції та відповідним чином на них реагувати.  Більше того, ми періодично на такі звіти запрошували членів Координаційної ради, голів ветеранських організацій, активних жителів міста,   що вносило позитив в роботу як комунальних підприємств, так і їх взаємодії  й взаєморозуміння з жителями міста. 

За 2018 рік було видано розпоряджень міського голови:

- з основної діяльності та адміністративно-господарських питань – 164;

- з питань кадрової роботи – 232.

СТРУКТУРА АПАРАТУ ЯГОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

За 2018 рік гранична чисельність апарату Яготинської міської ради не збільшувалася. Зараз в міській раді працює 20 посадових осіб місцевого самоврядування.

Структура апарату Яготинської міської ради налічує 5 відділів: 

Фото без опису

Щодо роботи створеного в 2016 році відділу реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Яготинської міської ради. Сьогодні  вже можна в повній мірі стверджувати, що нам вдалося спростити систему отримання документів та надавати фахові консультації жителям міста.

Загальна кількість наданих адміністративних послуг відділом реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Яготинської міської ради за 2018 рік

№ з/п

Сфера надання послуг

Загальна кількість наданих послуг

Кількість наданих безоплат-них послуг (пільгові категорії громадян)

Сума надход-жень до місцевого бюджету

Приміт

ка

1.

Реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

1588

282

158160

3360 грн. до Держ. бюджету

2.

Реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб підприємців

817     

611

74340

9180 грн. до Держ. бюджету

3.

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

3816

2486

24951,60

__

4

Загально надано відділом послуг

6221

3379

257451,6

11240 грн. до Держ. бюджету

З інформацією щодо переліку послуг, порядку їх одержання  можна ознайомитися на офіційному сайті Яготинської міської ради та на інформаційних стендах у місці прийому суб’єктів звернень. 

РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

Пріоритетним завданням  міської ради є забезпечення реалізації та гарантування права громадян на звернення, їх об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду, реального виконання прийнятих у зв’язку із заявою чи скаргою рішень відповідно до вимог чинного законодавства. 

Впродовж звітного періоду до Яготинської міської ради надійшло 3489 усних та письмових звернень від громадян та організацій, у порівнянні з відповідним періодом минулого року 2669, що на 820 звернень  більше.

Категорія звернень

2018 рік

2017 рік

Всього:

з них

3489

2669

Особистий прийом громадян

212

170

Письмові звернення громадян

1227

1109

Урядова гаряча лінія

123

 

Запити на публічну інформацію

17 (з них 6 – організації)

 

Звернення установ, підприємств, організацій в тому числі перенаправлені звернення громадян з Яготинської РДА, районної ради, інші

1910 з них перенаправлені: 74; інші - 5

1390 з них перенаправлені: 275

 

Проведено 212 особистих прийомів громадян міським головою та його заступниками, на яких звернулося  285 осіб з усними зверненнями (за минулий період – 170), що на 115 більше, з них 19 колективних.

Від громадян надійшло письмових звернень – 1238 (за минулий період – 1109), що на 129 більше.

Від організацій надійшло письмових звернень – 1916 (за минулий звітний період – 1390), що на 526 більше.

Через органи влади (Київська облдержадміністрація, Київська облрада, Яготинська райдержадміністрація, Яготинська райрада) чи уповноважену особу надійшло 79 звернень (за минулий звітний період – 241, що на 162 менше), в тому числі звернення громадян через Урядову гарячу лінію – 8.

123 звернень громадян надійшло через прямий телефонний зв’язок «Гаряча лінія».

Основними питаннями, з якими звертаються громадяни під час особистих прийомів, є питання: благоустрій вулиць міста; ремонту доріг міста; капітального ремонту будинків, їх покрівель; виділення матеріальної допомоги на лікування; отримання земельних ділянок для будівництва житлового будинку; питання  пільгового перевезення окремих категорій громадян на міських автобусних маршрутах загального перевезення тощо.

На всі звернення відреаговано: прийняті відповідні рішення сесії чи виконкому або ж надані  вмотивовані відповіді.

Надано інформацію на 17 запитів відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Від Яготинської міської ради було направлено 579 звернень до інших органів, зокрема: Президента України - 3; Прем’єр-міністра України – 1; Верховної Ради України – 3; Міністерства юстиції України - 3; Головного управління юстиції у Київській області – 1; Служби автомобільних доріг у Київській області – 9; Київської обласної ради та Київської обласної державної адміністрації - 15; Департаменту екології та природних ресурсів КОДА - 2; депутатам КОДА та КОР - 5Народним депутатам України – 4; Департаменту охорони здоров’я КОДА - 1; Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської ОДА - 8Головному управлінню Держгеокадастру у Київській області – 7Яготинському районному військовому комісаріату Київської області – 31; відділу ведення державного реєстру виборців апарату Яготинської РДА – 13; районному сектору УДМС України в Київській області – 83; іншим - 388.

Звернення були адресовані з питань: включення об’єктів будівництва; надання рішень сесії міської ради VII скликання; надання інформації (даних); надання роз’яснень законодавства; надання відомостей про військовозобов’язаних; ремонту доріг; направлення та розгляду депутатських запитів; проведення перевірки; невідшкодування субсидій; результатів земельних торгів; пропозицій та інші.

На звернення Яготинської міської ради надійшли відповіді компетентних органів та надані роз’яснення, матеріали, допомога у вирішенні питань та вжиті необхідні заходи.

Працівниками відділів міської ради в 2018 році було видано 1809 різного виду довідок.

Фото без опису

БЮДЖЕТ

Запорука успішного розвитку міської громади – наповнений бюджет. Тому основні зусилля були спрямовані на збільшення його обсягу.

ДОХОДИ

За  2018 рік  до  міського бюджету надійшло  34 мільйони 733 тисячі   гривень, в тому числі:

- доходи загального фонду – 34 мільйони 542 тисячі гривень;

- доходи спеціального фонду – 191 тисяча гривень.

План доходів міського бюджету виконано на 101 відсоток.

У порівнянні з 2017 роком власні доходи загального фонду збільшилися на 3 млн. 110 тис. грн.

Найбільшу  питому вагу  доходів загального фонду складають:

- єдиний податок, обсяг надходження  якого складає 15 мільйонів 498 тисяч гривень, що становить 45 відсотків загальної суми надходжень доходів;

- плата за землю – 8 мільйонів 169 тисяч гривень – 24 відсотки загальної суми надходжень доходів;

- акцизний податок – 8 мільйонів 425 тисяч гривень – 24 відсотки загальної суми надходжень доходів;

З часу внесення змін в законодавстві щодо порядку зарахування акцизного податку до бюджетів місцевого самоврядування  спостерігається тенденція постійного зменшення обсягу надходжень акцизного податку до міського бюджету.

Для порівняння скажу, що за 2016 рік  акцизного податку до бюджету міста надійшло 8 мільйонів 772 тисячі гривень. Це той період коли суб’єкти господарювання сплачували цей податок безпосередньо до міського бюджету.

Починаючи з 2017 року акцизний податок в повному обсязі зараховується до державного бюджету, а міському бюджету відраховується його частка, яка визначається постановою Кабінету Міністрів України. В 2018 році акцизного податку  отримано  8 мільйонів 425 тисяч гривень,   що менше в порівнянні з 2016  роком на 347 тисяч гривень.

Структура доходів за фондами бюджету м. Яготина у 2018 році:

Фото без опису

Структура власних доходів загального фонду бюджету м. Яготина у 2018 році

Фото без опису

Інші доходи це:

  •  плата за розміщення тимчасово вільних коштів на депозитах -  73  тис. грн.;
  • держмито -  41 тис. грн.;
  • адмінштрафи – 63 тис. грн;
  • податок на прибуток підприємств – 7 тис. грн.

Основним  джерелом наповнення бюджету розвитку спеціального фонду були кошти, передані із загального фонду як профіцит в сумі 7 мільйонів 994 тисячі гривень (Сума перевищення доходів над видатками загального фонду може передаватись на видатки спеціального фонду).

Протягом звітного року постійно проводився аналіз стану виконання доходів бюджету, контроль за видатками бюджету, своєчасно та в межах затвердженого кошторису проводилося фінансування  відповідно до затвердженого плану асигнувань. 

ВИДАТКИ

Обсяг видатків за 2018  рік склав  34 мільйони 290 тисяч гривень.

З них:

 - надано субвенцію районному бюджету  на освіту – 443 тис. грн., в тому числі на:

  • забезпечення повноцінного харчування дітей в літніх оздоровчих таборах міста – 100  тисяч  гривень;
  • ремонт системи опалення ЗОШ № 3 – 100 тисяч гривень;
  • придбання миючих та дизенфікуючих засобів для дошкільних навчальних закладів та закладів середньої освіти  міста – 50 тисяч гривень;
  • заміну вікон у ДНЗ № 5 «Берізка» – 31 тисяча гривень;
  • перевезення учнів через залізничні колії – 36  тисяч гривень;
  • придбання новорічних подарунків для вихованців дошкільних навчальних закладів – 100 тисяч гривень;
  • підключення до швидкісного інтернету Яготинського НВК «Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2» –  26 тисяч гривень.

Надано субвенцію на медичну галузь 170 тисяч гривень, в тому числі на:

  • придбання  ЕКГ-апарата, спірометрів – 100 тисяч гривень;
  • придбання миючих та дезинфікуючих засобів для дошкільних навчальних закладів та закладів середньої освіти  міста – 70 тисяч гривень.

Надано субвенцію на реконструкцію та модернізацію котелень міста  326 тисяч гривень.

Надано субвенцію на соціальний захист населення 37  тисяч гривень для надання матеріальної допомоги на облаштування індивідуального опалення в квартирах  мешканців будинків мікрорайону «Птахофабрика» в зв’язку з відсутністю технічних можливостей централізованого теплопостачання будинків.

Крім цього виділено додаткове фінансування  для вирішення питання заміни трубопроводів подачі газу на більший діаметр до багатоквартирних житлових будинків  в сумі 360 тисяч гривень. Загальна сума субвенції становить-1 335  982 грн.

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

Найбільшу питому вагу у загальному обсязі видатківскладають видатки на житлово-комунальне господарство - 61 відсоток.

Ми маємо створити з міста зону комфортного проживання. Саме над вирішенням цього питання працюють комунальні підприємства міста: «Яготинська ЖЕК», «Комунальник», «Водоканал», «Міськсвітло», «Ритуал».

Через комунальні підприємства міста реалізуються проекти спрямовані на поліпшення якості питної води, розширення мережі вуличного освітлення, влаштування зручних пішохідних зон та прибудинкових територій, утримання в належному стані об’єктів благоустрою та інженерної  інфраструктури міста.

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА

Благоустроєм на території міста займається комунальне підприємство Яготинської міської ради «Комунальник».

Чисельність персоналу згідно штатного розпису з 01 січня 2018 року становить 67 осіб.

На обслуговуванні комунального підприємства знаходяться вулиці комунальної власності протяжністю близько 164 км, дитячі ігрові майданчики у кількості 37 шт.

Підприємство надає послуги по вивезенню твердих побутових відходів та інші платні послуги (оренда автотранспорту, косіння трави бензотримером, робота бензопилою). Калькуляції вартості послуг розраховуються відповідно до фактичних витрат, затрачених підприємством з рівнем рентабельності 10%.

За 2018 рік одержано власних доходів на суму 1 млн. 35 тис. грн., в тому числі за надання послуг від вивезення твердих побутових відходів – 948 тис. грн.,  інші послуги – 87 тис. грн.

У 2018 році придбано транспортних та основних засобів, виконано капітальні ремонти на загальну суму 2 млн.  679 тис. 505 грн.

Придбано:

1. Трактор МТЗ 82.1 для проведення робіт по благоустрою, а в осінньо-зимовий період розчистки території міста від снігу.

2. Бульдозер ДТ 75.

3. Відвал для автомобіля УРАЛ.

3. За кошти від здійснення господарської діяльності придбано причеп до трактора.

4. Придбано та встановлено модульну громадську вбиральню поблизу Калинової алеї.

5. Дитячий ігровий майданчик  (Буде встановлено  на прибудинковій території будинку № 19 по вул. Винниченка).

6. Дитячі ігрові будиночки (центральна частина міста).

7. Дитячі ігрові майданчики (мікрорайон «Козловщина», Сорочий Яр, Вокзальна, 2а).

Виконано капітальний ремонт пішохідної зони поблизу міської ради.

Розпочато капітальний ремонт пішохідного мосту (проведено авансовий платіж).

Щодо капітального ремонту пішохідного мосту

Відповідно до рішення Яготинської міської ради № 1309-32-VII  від 06 березня 2018 року затверджено Акт приймання-передачі пішохідного мосту над залізничними коліями, що сполучає вулиці Вокзальна та Привокзальна у м. Яготин. Вказаним рішенням прийнято міст до комунальної власності територіальної громади міста та визначено балансоутримувачем об'єкта КП «Комунальник». Пунктом 4 вказаного рішення передбачено: вжити невідкладних заходів спрямованих на проведення технічного обстеження та ремонту пішохідного мосту в порядку установленому законодавством.

На замовлення КП «Комунальник» у червні 2018 року ДП «Державний науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна» (ДП «ДерждорНДІ»)  виконано послуги по обстеженню пішохідного мосту через залізницю в місті Яготин Київської області. Проведення даного обстеження зумовлено необхідністю визначення фактичного стану мосту після тривалої експлуатації.

За результатами проведеного обстеження складено відповідний технічний звіт з оцінкою технічного стану мосту. Стан споруди  в цілому оцінено за двома показниками:

- за найнижчим із показників експлуатаційного стану - 5 (непрацездатний);

- за формалізованою експертною оцінкою Е (рейтингом) - 4 (обмежено працездатний).

Вартість проведення обстеження становить 71 тис. 861 грн. з ПДВ. Результатом проведеного обстеження є складання відповідного Технічного звіту, висновки якого використано як підстава для надання технічного завдання на розроблення проектної документації капітального ремонту пішохідного мосту.        

02 липня 2018 року між КП «Комунальник» та ПП «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ» укладено договір № 82 на розроблення проектної документації з «Капітального ремонту пішохідного мосту через залізницю в м. Яготин Київської області». Основними роботами, відповідно до розробленого проекту передбачено:

- демонтаж існуючих опорних елементів (колони) під сходовими маршами та самих сходових маршів;

- влаштування нових опорних елементів (колони) та сходових маршів зі сторони вул. Вокзальна (в напрямку вулиці Заводської) та вул. Привокзальна.

Відповідно до укладеного договору вартість розроблення проектної документації з «Капітального ремонту пішохідного мосту через залізницю в м. Яготин Київської області» становить 198 тис. грн. з ПДВ.

26 грудня 2018 року між КП «Комунальник» та ПрАТ «Мостобудівне управління-3» укладено договір на проведення капітального ремонту пішохідного мосту через залізницю (пішохідні сходи зі сторони вул. Вокзальна та Привокзальна). Станом на 23 січня 2019 року демонтовано металеві перила, сходові марші з обох боків та виконуються земляні роботи для подальшого виконання будівельних робіт.

На виконання прийнятої міською радою Програми реформування житлово-комунального господарства міста Яготина на 2016-2020 роки продовжується робота щодо покращення стану житлового фонду та прибудинкових територій.

ЖИТЛОВИЙ ФОНД

Однією з важливих ділянок житлово-комунальної господарства є утримання житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста, який нараховує 74 багатоквартирних будинки та 9 гуртожитків.  Загальна площа житлового фонду 125 тис. 112 кв. м., де проживає 5323 мешканці.

Окрім проведення планових робіт по ремонту житлового фонду працівники Яготинської ЖЕК щоденно виконують заявки квартиронаймачів з питань електропостачання та  прочистки каналізаційних систем будинків.

Щоденно 17 двірників впродовж року підтримують прибудинкові території житлового фонду міста у належному санітарному стані. Також проводиться підмітання закріплених територій, в весняно-літній період косяться порослі трави та чагарників, в осінній період – проводиться збір опалого листя, а взимку - очищення прибудинкових територій від снігу та їх посипання піскосумішшю.

За звітний період 2018 року Яготинською ЖЕК для безперебійного та стабільного функціонування житлово-експлуатаційного господарства виконано наступні роботи, які наведено в таблиці.

№ з/п

Вид робіт

Результат роботи

Примітка

1

Капітальний  ремонт покрівлі

2 шт./2357,15 м2

Каштанова Алея, 2, Ветеранів 4

2

Капітальний ремонт ДВК

 

Каштанова Алея, 2

3

Реконструкція системи газопостачання газопроводу низького тиску багатоквартирного будинку

4 шт.

Винниченка, 19, Леонтовича, 1, 7, Ветеранів, 6

4

Капітальний ремонт ліфта (капітальна заміна тросів, ремонт мотора)

1 од.

Винниченка, 19(І), Незалежності, 22

5

Частковий ремонт покрівлі та воронок дощової каналізації

88 м2/28 шт.

Незалежності, 32а, 50, 52, 82а, 130, Довженка, 1а, Дарницька, 41, Довженка, 14, Винниченка, 19, Ветеранів, 7, Говорова, 29, Каштанова Алея, 3

6

Прочистка  дощового водовідведення

18 шт.

Незалежності, 22, 32а, 50, 130, Довженка, 1а

7

Ремонт ліфтів

3 шт.

Незалежності, 22, Винниченка, 19, Незалежності, 130

8

Прочистка  каналізаційних систем

482 шт.

Незалежності, 16, 18, 20, 22, 30, 32, 32а, 40, 50, 52, 58, 60, 62, 64, 82а, 86, 89, 94а, 130, Довженка, 1а, 6, 8, 12, 14, Ветеранів, 6, 7, Каштанова Алея, 1, 2, 3, 7, Мічуріна, 69, 73, Київська, 7, 87, Дарницька, 41, Кільцева, 4, Садова, 8, 12, 20, Вокзальна, 2а, Шевченка, 233, 237, 239, 243, 245, 247, 251, Леонтовича, 3, 5, 9, Винниченка, 19, Говорова, 27, 29, Черняховського, 5, Пирятинська, 7, Робітнича, 9, 15,

9

Поточний  ремонт каналізаційної системи

7 шт.

Вокзальна, 2а, Леонтовича, 5, Шевченка, 243, Київська, 87, Незалежності, 82а, Ветеранів, 7, Говорова, 27

10

Поточний ремонт колектора системи водопостачання

6 шт.

Незалежності, 20, 82а, 18, Винниченка, 19,   Київська, 7, 87,

11

Частковий ремонт водяних стояків із заміною запірної арматури

10 шт.

Садова, 20, Ветеранів, 7, Каштанова Алея, 1, 2, 7, Незалежності, 22, 82а, 130,  Довженка, 1а, Говорова, 29

12

Заміна та ремонт ввідного крана

19 шт.

Незалежності, 22, 40, 60, 82а, 130, Шевченка, 233, 241, 243, Пирятинська, 7, Дарницька, 41

13

Заміна водопровідних труб та встановлення запірної арматури

65 м/10шт

Незалежності, 22, 64, 150, Говорова, 29, Винниченка, 19, Каштанова Алея, 1, 2, 3, Ветеранів, 6, Дарницька, 41, Пирятинська, 7

14

Ремонт водяного колектора

1 шт.

Винниченка, 19

15

Прочистка водяних фільтрів

-

Згідно графіка

16

Частковий ремонт внутрішньо-будинкових мереж електропостачання

443 шт.

Незалежності, 16, 18, 20, 22, 30, 32а, 40, 50, 52, 58, 60, 62, 82а, 86, 89, 94а, 130, 150, Мічуріна, 69, 73, Ветеранів, 2, 6, 7, Каштанова Алея, 1, 2, 3, 7, Шевченка, 233, 241, 243, 245, 255, Винниченка, 19, Довженка, 1а, 6, 8, 10, 14,  Говорова, 27, 29, Київська, 7, 87, Дарницька, 41, Садова, 8, 12, 14, 20, Леонтовича, 1, 3, 7, 9, Пирятинська, 7, Черняховського, 4, 5, Вокзальна, 2а, Робітнича, 15

17

Встановлення світильників під під’їздами, заміна плафонів у під’їзді

41 шт.

Незалежності, 40, 60, 82а, 94а, Говорова, 29, Дарницька, 41

18

Заміна ввідного рубильника

1 шт.

Незалежності, 40

19

Ремонт електрощитових

12 шт.

Ветеранів, 2, Каштанова Алея, 7, Довженка, 6, 10, Київська, 7, Незалежності, 20, Говорова, 29, Мічуріна, 73

20

Поточний ремонт освітлення під’їздів

280 м/п

Незалежності, 20, 32а, 40, Ветеранів, 2, Говорова, 29, Леонтовича, 9, Довженка, 8

21

Гідровипробування системи теплопостачання

 

Всі житлові будинки із централізованим опаленням

22

Ремонт теплотраси

 

Незалежності, 32

23

Ремонт системи опалення

6 шт.

Шевченка, 239, Довженка, 8, Мічуріна, 69, Незалежності, 20, 94а, Каштанова Алея, 1

24

Перевірка та прочистка ДВК

-

Згідно графіка

25

Поточний ремонт під’їздів

8 шт.

Незалежності, 40, 50, 60(І,ІІ), 82а(І,II), Говорова, 29, Дарницька, 41

26

Скління вікон на сходових клітках

6 шт.

Каштанова Алея, 7, Ветеранів, 7, Незалежності, 18, 20, 86

27

Поточний ремонт горищних світлових вікон

13 шт.

Шевченка, 233, Незалежності, 18, 20, 82а, 94а,  Дарницька, 41

28

Поточний ремонт дверей виходу на покрівлю та вхідних дверей

15 шт.

Незалежності, 40, 50, 58, 82а, Мічуріна, 69, 73, Дарницька, 41, Каштанова Алея, 1, Леонтовича, 7, Ветеранів, 4, 6, Шевченка, 237, 255, Довженка, 12

29

Поточний ремонт опорних стояків, козирків входів, ганків та покрівлі входу в підвал

5 шт.

Незалежності, 32, 40, 58, Довженка, 6

30

Виготовлення та встановлення поручнів ганку

1 шт.

Незалежності, 82а(І)

31

Ремонт сміттєвих урн

12 шт.

Незалежності, 130, 50, 32а, Ветеранів, 7, Каштанова Алея, 2

32

Виготовлення та встановлення лавочок, поточний ремонт

8 шт.

Незалежності, 22, 50, Дарницька, 41, Вокзальна, 2а

33

Виготовлення турнікету

44 м/п

Незалежності, 94а

34

Встановлення та ремонт турнікету та огорожі

69 м/п

Незалежності, 94а, Довженка, 1а, Каштанова Алея, 1, Мічуріна, 75

35

Фарбування турнікету

44 м/п

Незалежності, 94а

36

Фарбування лавочок

3 шт.

Дарницька, 41, Каштанова Алея, 1

37

Спилювання (кронування) аварійних дерев

15 шт.

Незалежності, 22, 50, 150, Каштанова Алея, 1, 2, 3, 7, Леонтовича, 7, 9, Довженка, 1а, 10

38

Очищення підвалів, покрівлі, сходових маршів в підвальні приміщення від сміття та великогабаритних відходів

11 шт.

Каштанова Алея, 1,3 Незалежності, 22, 50, 52, 82а, 130, 32а, Дарницька, 41, Винниченка, 19, Ветеранів, 7

39

Засипка ґрунтом вздовж бордюрів та засівання газонною травою

120 м2

Незалежності, 94а, 50

40

Побілка дерев

-

Зелені зони багатоквартирних будинків які обслуговуються

41

Обкошування прибудинкової території

-

Зелені зони багатоквартирних будинків які обслуговуються

42

Виготовлення ящиків для піскосуміші та кришок них

10 шт.

Прибудинкові території

43

Завезення піско-соляною сумішшю

12 т.

Прибудинкові території

44

Вивезення гілля та великогабаритних побутових відходів

-

Від багатоквартирних будинків які обслуговуються

45

Очищення від снігу та посипання піско-соляною сумішшю

-

Прибудинкові території

46

Щоденне прибирання прибудинкових територій

-

Всі прибудинкові території, в разі необхідності

Залишається актуальним питання списання багатоквартирних житлових будинків. Комісією Яготинської ЖЕК складені відповідні акти обстеження щодо подальшого їх списання  з балансу підприємства. Затвердження актів списання буде винесено на засідання найближчої сесії міської ради.

ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ

Питанням водопостачання та водовідведення в місті вирішує Комунальне підприємство «Яготинське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства».

На сьогодні підприємство надає послуги з водопостачання та водовідведення 174 підприємствам, організаціям та установам. Крім того, його послугами користуються 8 тис. 489 абонентів.

 Впродовж 2018 року до водопровідної мережі міста підключено ще 42 абоненти. Загальна протяжність водопровідних мереж міста становить 102,9 км, каналізаційних мереж – 28,4 км. На обслуговуванні у комунального підприємства знаходяться 22 свердловини, 3 водопровідних та 8 каналізаційних насосних станцій, 3 водопровідних та 1  каналізаційна очисних споруд  .

Водоканал проводить лабораторний аналіз води, збирання і оброблення виробничо-побутових стічних вод  та  протипожежні роботи. Протягом звітного періоду Комунальним підприємством «Яготинське виробниче управління водоканалізаційного господарства» проводилися заходи щодо покращення вирішення питання водопостачання та водовідведення в місті.

1. Піднято, очищено та подано в розподільчу мережу міста питної води  – 761,9 тис. м3.

2. Прийнято, транспортовано та очищено на очисних спорудах міста стічних вод  - 530,1 тис. м3 .

3. Проведено очистку приймальної камери КНС № 5 по вул. Незалежності, 16 а.

4. Проведено ремонт напірного каналізаційного колектора по вул. Суворова з заміною залізобитонних труб діаметром 500 мм на поліетиленові .

5. Проведено ремонт трьох фільтрів знезалізнення води на станції очистки  з промивкою полістерольного завантаження.

6. Встановлено енергозберігаючий насос на ВНС – ІІ-го підйому.

7. Проведені ремонтні роботи в аеротенках на очисних спорудах міста (ремонт аераційних ліфтів, відкачування надлишкового активного мулу).

8. Виконано поточний  ремонт силових трансформаторів та проведено їх випробування – 10 шт.

9. Проведено ремонт запірної арматури діаметром 400 мм  та освітлювальних приладів на КНС № 2, ремонт приводу роз’єднувача в РУ-10.

10. Замінено аератор води на водопідготовці житлового району ЦИНС.

11. Замінено водопровід до будинків по вул. Незалежності, 27, 29, 150.

12. Здійснено закільцювання водопроводів по вул. Рильського-Дмитрівська.

13. Розширено санітарну зону артсвердловини на житловому масиві ПТФ (встановлено з/б огорожу).

14. Встановлено люки на оглядових колодязях водопроводу та на каналізаційних мережах – 23 шт.

15. Прокладено водогін до «Алеї Казок» та підведено водопровідні та каналізаційні комунікації до санвузлу.

16. Встановлено фонтан для питної води на «Алеї Казок».

17. Промито каналізацйних мереж – 14 км.

18. Проведено роботи по ліквідації витоків води – 44 шт.

19. Підключено до централізованого водопостачання нових абонентів – 42 абонента.

20. Встановлено лічильників холодної води у абонентів – 112 шт.

21. Замінено лічильників холодної води у абонентів – 83 шт.

Частина 2


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора